Gjest et Gjesteværs Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ...en ensom runk for meg varer ca 3-5 min *Hvor lenge er det egentlig vanlig å holde ut for en man i starten av 20 åra enten det er sexuelt med en annen eller en runk? *finnes det noen forholdsregler man kan ta for å bli mer utholden i senga? hadde vert kjekt å vite eller hva? noen tips blant folket? føler dette er et tema mange menn veldig gjærne skulle hatt litt kunskaper om, så post til krampa tar dere:P Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 På VGDebatt er en fin liste over ting du kan prøve Er du jomfru? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 handler vel egentlig mest om kor lenge du vil holde ut når du er aleine:P har du ei jente me deg er det bare erfaring. føl deg trygg på henne og deg sjøl Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 nei, er ikke jomfru. har bare ikke hat sex med dama på en jævla mnd nå... begynner bare å lure på hva som er galt... vi har det jo så fint sammen liksom. ho har da ikke mensen i en mnd... og ho har sagt at jeg er god i senga, men snakker ho nødvedig vis sant? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Da er du nødt til å insje litt mer. Gjør det på et annet sted til en annen tid. Funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg