affair Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Kjører meg som pingle. Har ikke tenkt å fastlåse meg i et tema siden jeg vil ta bilde av hva enn jeg føler for. Men mest er jeg intressert i å teste ut min nye sigma 10-20mm linse. Jeg starter av juni feiringen med et bilde jeg tok mens vi kjørte biltur oppover til Narvik, bildet er tatt fra innsiden av en bil i fart oppover. Vi var vel ca i hamarøya. De to andre bilden bildene tok jeg nå i kveld for å teste min nye linse. De er tatt i Hammerfall et sted like utenfor Fauske hvor jeg er ifra. Endret 3. juni 2009 av affair Lenke til kommentar
affair Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Kjører meg som pingle. Har ikke tenkt å fastlåse meg i et tema siden jeg vil ta bilde av hva enn jeg føler for. Men mest er jeg intressert i å teste ut min nye sigma 10-20mm linse. Jeg starter av juni feiringen med et bilde jeg tok mens vi kjørte biltur oppover til Narvik, bildet er tatt fra innsiden av en bil i fart oppover. Vi var vel ca i hamarøya. Huff, fikk ikke til å legge inn bildet engang. Prøver å se på det når jeg kommer meg hjem igjen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Huff, fikk ikke til å legge inn bildet engang. Prøver å se på det når jeg kommer meg hjem igjen Da anbefaler jeg guiden vår. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det første bildet ble skikkelig tøft. Får nesten en dommedagsfølelse av det. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå