Footy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Heisann, skulle hat et slikt koblingstykke som er på bildet. noen som vet hva det heter og hvor man får kjøpt det? takker for all hjelp... (skal ikke ha motparten, skal ha samme ) Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Aner ikke hva det er for noe, men ville tatt en tur på Biltema eller Clas Ohlson. En av disse har sikkert en slik kobling som du viser frem. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror det er tvilsomt. Det er ingen standard-kobling det der tror jeg. Kan hende Elfa har noe som passer da. De har det meste innen elektroniske duppeditter og koblinger. De har adressen www.elfa.se mener jeg Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 nå har jeg lett meg grønn på sidene deres, finner ikke noe Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er dette en "amerikansk" takvifte [litt vanskelig å identifisere]? Hvis så burde det være en konnektor i den delen du ikke har med i bildet. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 ja dette er en slik takvifte... det er en connector del på den andre delen ja, men poenget er at jeg må forlenge ledningen på denne dele. Haddy lyst å prøve å ungå skjøting, derfor bytte ut hele kabelen... men ser ut til at det blir skjøting da... Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ta en kikk på www.bleken.no webshop, de har masse rart. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 fant tilslutt, for de som lurer.. https://www1.elfa.se/elfa~no_no/b2b/catalog....do?tab=catalog Lenke til kommentar
janingar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Godt at du fant det du var på jakt etter til opplysning så fungerer ikke linken. Den nettbutikken dems operer med sesjoner. Så når andre går inn får man bare melding om at tiden er utløpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå