Faktum1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har et ganske nytt arr på armen som jeg ønsker å fjerne. Det er er fortsatt rosa (beste tiden å fjerne det på). Hvilke steder i Oslo er best på å fjerne arr? Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her er forskjellige klinikker som du kan oppsøke for fjerning av arr: - Nobel Clinic - Fornebuklinikken - Klinikk Oslo - Askimklinikken - Skin In Klinic Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ok, men hvilken er best? Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Beklager, men det kan jeg ikke svare på. Du får finne den som er nærmest deg. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Her er forskjellige klinikker som du kan oppsøke for fjerning av arr: - Nobel Clinic - Fornebuklinikken Ringte Nobel først, men de satte og de satte meg videre til Ellipse Klinikken. Ellipse sa de skulle sprøyte epsylan istedet for laserfjerning. Avtalte å møte opp til konsultasjon der, men tror jeg dropper det. Er ikke laser bedre enn epsylan? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Faktum1, Istedenfor å spørre på et forum der jeg tviler på at noen har erfaring med det, ville jeg snakket med fagfolk. Spør om fastlegen din kan henvise deg til en hudspesielt, slik at du vet at du får det du trenger. Og bruke et par hundre på god konsultasjon er verdt det i det lange løp. Endret 4. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå