Knakk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei jeg har 2 Nvidia GTX 285 kort. Fysisk har jeg 4 DVI porter på datamaskinen, 2 i hver GPU. Hvis jeg plugger inn en skjerm i hver port vil jeg da kunne bruke alle i en slags extended desktop? Gitt SLI er deaktivert så klart. Jeg hadde et lignende oppsett før med Radeon 3870 fra ATI, jeg kunne bruke 3 skjermer når jeg ikke trengte crossfire, når jeg aktiverte det kuttet den 3. skjermen ut. Dette passet meg fint. Jeg lurer på om dette er tilfelle også for Nvidia. Det beste hadde vært å få alle til å fungere på samme GPU, men Tripplehead2go er ikke et alternativ. Jeg trenger 120hz til Nvidia 3D Vision. På forhånd takk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 I vista eller w7 vil du kunne bruke 2 skjermer med sli aktivert, og 4 om deaktivert. I xp kan du bruke 1 med sli, og 4 uten. Dog er det bare å trykke på en knapp i nvidia control panel for å skru det av og på, så dui kan bare koble til de skjermene du trenger, og aktivere sli hver gang du trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå