kjetilkl Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er det noen som vet hva som pr idag er det beste Low Profile skjermkortet man kan få tak i? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 ATI Radeon 9800 PRO Fåes det i Low Profile? Hvor/hvilket merke? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Beste "Low profil" skjermkortet er vel MSI Geforce FX 5200. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Beste "Low profil" skjermkortet er vel MSI Geforce FX 5200. Hmm... det var det jeg var redd fior ... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Beste "Low profil" skjermkortet er vel MSI Geforce FX 5200. Hmm... det var det jeg var redd fior ... Hvorfor var du redd for det? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva i alle dager menes med low profile? Profil er fra siden, og når kortet ikke tar mer enn en kortplass så er det vel low profile. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva i alle dager menes med low profile? Profil er fra siden, og når kortet ikke tar mer enn en kortplass så er det vel low profile. Nei, ikke akkurat. Low profile er korte kort. Muligens tynnere også. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Et gf4 ti4600 er et langt kort, men radeon 9700 kortene er vel relativt korte? Noen som har en link med et bilde av et low profile kort? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Et gf4 ti4600 er et langt kort, men radeon 9700 kortene er vel relativt korte? Noen som har en link med et bilde av et low profile kort? http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=0&g1=22&...73&l=2&lantall= Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Et gf4 ti4600 er et langt kort, men radeon 9700 kortene er vel relativt korte? Noen som har en link med et bilde av et low profile kort? Low profile kortene er nesten halvparten så høye som et "vanlig" skjermkort... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 å ja... Tror du skal slite lenge med å finne noe bedre enn gffx 5200 da. Har du virkelig ikke plass til større? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 matrox g550 DH Ruler på tv-out og visuell 2D kvalitet,fåes i low-profile utgave.. Mine 2 cent Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Beste "Low profil" skjermkortet er vel MSI Geforce FX 5200. Hmm... det var det jeg var redd fior ... Hvorfor var du redd for det? Nei, altså, det er jo ikke akkurat kongen av ytelse 8) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Nei, altså, det er jo ikke akkurat kongen av ytelse 8) Bedre enn alternativene da. Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Nei, altså, det er jo ikke akkurat kongen av ytelse 8) Bedre enn alternativene da. Såvidt jeg har forstått så er "Low Profile" en felles betegnelse på mindre fysisk størrelse, lavere ytelse, mindre features og lavere pris på produkter. Så spørsmålet om hva som er det beste low profile skjermkort må alle disse punktene tas i betraktning. Hva det er har jeg ikke sjekket, men FX 5200 høres ut som en god kanditat. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Nei, altså, det er jo ikke akkurat kongen av ytelse 8) Bedre enn alternativene da. Såvidt jeg har forstått så er "Low Profile" en felles betegnelse på mindre fysisk størrelse, lavere ytelse, mindre features og lavere pris på produkter. Så spørsmålet om hva som er det beste low profile skjermkort må alle disse punktene tas i betraktning. Hva det er har jeg ikke sjekket, men FX 5200 høres ut som en god kanditat. Low Profile (eller NLX som det også blir kalt) har ingenting med pris, ytelse eller features å gjøre. - Det er kun en "lavere" kort-standard som får plass i små pc'er ... (typisk NLX og SFF modeller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå