emeritus Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Ja, greit at man skal betale moms osv. Men når de faktisk tar mer enn de 25% i moms så begynner jo en å lure. I tillegg så kan de opplyse om diverse gebyrer som vil komme i etterkant. "Will I have to pay customs/duties charges if I am shipping to outside of the USA? Yes, your package will be subject to import charges. DHL and Karmaloop are not responsible for customs/duties charges. These costs are determined by your local customs office. Karmaloop cannot ddtermine the cost of these charges in advance. Karmaloop tries to minimize these charges by listing the ‘wholesale’ cost of your package on the commercial invoice rather than the retail value. This provides the customs agents with a true, legal value, while minimizing your costs. For more information on customs and duties charges, please contact your local customs office." Altså, Karmaloop har ingenting med det å gjøre. De kan ikke lastes for at du har fått for mye i tollregning. Endret 4. august 2009 av krs1 Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ja, greit at man skal betale moms osv. Men når de faktisk tar mer enn de 25% i moms så begynner jo en å lure. I tillegg så kan de opplyse om diverse gebyrer som vil komme i etterkant. "Will I have to pay customs/duties charges if I am shipping to outside of the USA? Yes, your package will be subject to import charges. DHL and Karmaloop are not responsible for customs/duties charges. These costs are determined by your local customs office. Karmaloop cannot ddtermine the cost of these charges in advance. Karmaloop tries to minimize these charges by listing the ‘wholesale’ cost of your package on the commercial invoice rather than the retail value. This provides the customs agents with a true, legal value, while minimizing your costs. For more information on customs and duties charges, please contact your local customs office." Altså, Karmaloop har ingenting med det å gjøre. De kan ikke lastes for at du har fått for mye i tollregning. Ja, jeg prater om DHL. Jeg betalte ikke toll i det hele og det store. Men jeg betalte mer i moms enn jeg egentlig skulle. Det er jo DHL som skal ha betalt moms da? Lenke til kommentar
MST Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Men det er altså ikke toll på Sko? Så hvis jeg kjøper sko for 102$, hvor mye vil jeg måtte betale for de? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hadde vært greit å fått opplyst evt. frakt, men med en fiktiv frakt på 150,- vil du måtte betale 982,50 totalt. Du må altså bare ut med moms, som vil tilsi 25 % av verdi + frakt. Tollvesenets Importkalkulator Endret 11. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
deni17 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 ny rep kode : 123SICK123 20% Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Reklame er forbudt på forumet. En post slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
lefrank Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Sko er toll fritt og da vil bare mva. bli lagt til. Få 20% på din bestilling. bruk rep code: Gratis Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 DET ER TO OG ET HALVT ÅR SIDEN SISTE POST!! Han har garantert fått tak i klær nå, hvorfor graver folk frem sånne gamle tråder??? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå