Lundefugl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om det er galt eller ikke er et subjektivt spørsmål som avgjøres av partene involvert, altså TS og dama hans. Så akkurat den teite diskusjonen her ang om det er galt eller ikke, er nok ikke noe vi kan svare på. Men ut i fra hva jeg kan lese av TS selv, så tyder den dårlige samvittigheten hans på at de ikke har et spesielt åpent forhold, og ut i fra det vil jeg tro at utroskapet i denne situasjonen var galt. Og har man gjort noe galt, så må man som regel ta konsekvensene. Sannheten har en lei tendens av å komme frem til slutt, så like godt å ta tak i det med en gang, og fortelle henne det. SELV om TS kan leve med dette på samvittigheten, så fortjener dama å få valget om hun har lyst til å være i et forhold med en utro fyr eller ikke. Det er større sjangs for å kunne beholde dama hvis man legger kortene på bordet og faktisk viser at man angrer seg, enn at hun får vite at han ikke bare har vært utro, MEN prøvd å skjule det for henne i tillegg. Ja, du gjorde en blemme. Vær mann nå, og ta konsekvensene for det! Både for din egen samvittighets skyld, og fordi dama di fortjener det. Veldig godt skrevet, støttes 100%. Lenke til kommentar
Gjest Guest_duden_* Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei, TS. Som de fleste sier, det er galt å være utro. Ingen tvil om dette. Du sier du elsker henne. Vel, det gjør du ikke. Da ville ikke dette skjedd. Jeg mener ikke å komme med noe fasitsvar, men det er ikke mulig å drikke seg såpass full at man ikke lenger er klar over at den du ligger i senga med og har sex med ikke er kjæresten din. Ikke engang prøv å skylde på fylla eller den attraktive venninna di. Den eneste som skal ta skylda for dette er nok deg. Jeg syns ikke du fortjener å ha et knust hjerte dersom kjæresten din dumper deg. Om det gir mening. Håper likevel at ting ordner seg for deg. Beklager for at jeg er så negativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå