Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 ADSL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søk....  ...vært oppe før et par eller tre ganger....

Grunnen til at jeg ikke legger ut link er: Når du søker lærer du det en gang for alle...  :roll:  :wink:

Når det gjelder spørsmål om andres erfaringer med i dette tilfellet TELE2, så synes jeg ikke det er selvsagt at man skal lete etter gamle tråder. Det er jo de seneste erfaringene som er intressante.

Kunne også vært intressert i "oppdaterte" erfaringer om TELE2 Adsl, som er en av de jeg vurderer for tiden

Lenke til kommentar

har tele2 704/128 elnst... men da jeg sjekke hastigheten på it avisen var den på 740 hele tiden... =) Du kan jo se der hva du får mest for pengene, og hvor hastighet du egentlig får... har bare hørt vondt om next gen tel.. det er fordi sentralen deres er så langt unna at den stadig "detter", men dette varierer fra sted til sted... men hadde jeg vært deg... sats på firstmile!

mvh me :D

Lenke til kommentar
har bare hørt vondt om next gen tel.. det er fordi sentralen deres er så langt unna at den stadig "detter", men dette varierer fra sted til sted... men hadde jeg vært deg... sats på firstmile!  

mvh me :D

NGT sin sentral er vel stort sett i samme hus som Tele2 har sitt ADSL-utstyr da...

De pleier og leie seg inn på Telenor sine sentraler i og med de skal inn på linjene til telenor.

Firstmile er jo fortsatt stort sett bare et håp for de fleste av oss.

Lenke til kommentar

Fikk installert 704/128 for 1 & 1/2 md siden, har bare gode ting å si..

Ligger på ca 738 på itavisen/speedometer..

Gode pingtider på spill, har prøvd BHD en del..

Eneste - er 1 mnd ventetid fra en bestiller..

Men alt i alt et meget bra produkt!

:p

Lenke til kommentar
Fikk installert 704/128 for 1 & 1/2 md siden, har bare gode ting å si..

Ligger på ca 738 på itavisen/speedometer..  

Gode pingtider på spill, har prøvd BHD en del..  

Eneste - er 1 mnd ventetid fra en bestiller..  

Men alt i alt et meget bra produkt!

:p

Enig. Til og med kundeservice svarer uten særlig lang ventetid

Lenke til kommentar
Når det gjelder spørsmål om andres erfaringer med i dette tilfellet TELE2, så synes jeg ikke det er selvsagt at man skal lete etter gamle tråder. Det er jo de seneste erfaringene som er intressante.

Kunne  også vært intressert i "oppdaterte" erfaringer om TELE2 Adsl, som er en av de jeg vurderer  for tiden

Jo. Greit. Enig.... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...