Jo Are Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei Har parabol fra Canal Digital og bruker parabolhodet jeg fikk med i pakken jeg bestilte i februar, har per i dag CDC-5050 dekoder men skal i løpet av sommeren oppgradere til hd-pvr. Jeg er klar over at bildekvaliteten kommer til å bli bedre når jeg får meg hd-boks, men kan bilde bli enda bedre hvis jeg bytter parabolhode? Takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har jeg vondt for å tro. Er signalet sterkt nok så er det ingen forskjell. Bildekvalitet er det tuner som står for. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ok, var vel egentlig det jeg trudde også men måtte bare spørre Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Med digitale sendingar er det vel stort sett slik at enten har du bilete, eller så har du det ikkje. Vert signalet frå ein satelitt så svakt at biletet byrjar å hakke, så mistar du raskt heile biletet. Dette skal uansett ikkje vere noko problem med dei "norske" satelittane så lenge ting er i orden og rett innstilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå