Børge Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei! Ser med skrekk at blant annet Komplettkameraet. Jeg hadde akkurat bestemt meg for å kjøpe det, men ser nå at prisen er steget fra 3395,- til 3800! Dette er en trend jeg ikke liker! Er det noen som vet hvor kameraet kan kjøpes for ca <3500? Har ellers satt opp en liste med kameraer som jeg har vurdert og hadde satt pris på kommentarer: Er i hovedsak ute etter kamera til allround bruk. Dvs 50% turbilder og ellers ta bilde av "mennesker i aktivitet!" (Skikjøring etc...) Må ikke være for tungt å drasse med seg, men heller ikke for lite for mine klumpete fingre! Prisen skal ikke overstige 4500,- Min liste så langt... Canon A70 (Billig kamera som virker gjennomført på mange måter, mulighet for justering av hvitlys og en drøss andre funksjoner Er denne å skaffe noen steder?) FujiFilm s304 (Begynner dette kameraet å bli gammelt?) Nikon 3100 (Mest for pengene for øyeblikket, med manuelle muligheter?) Minolta F200 (Undervurdert råtass?) Olympus Mju 300 (OK bilder og tåler en trøkk 16!?) Kommentarer mottas med takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå