ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Til dere som klager på at det ble litt negativt om Sony denne gang, så har jeg bare dette å si: Hvis dere leser litt i leksikon eller undersøker rene tall og fakta, så vil dere finne ut at Sony faktisk er mye dårligere enn Nintendo! Her trenger vi faktisk ikke gå lenger enn å sjekke salgstall. Nintendo selger mer, tallenes tale er klar. Og det kan vi ikke krangle på! Unnskyld meg, men dette må være noe av det tåpeligste jeg har hørt i mitt liv. Mener du med hånden på hjertet at ting som selger mest, utelukkende er best? Synes du at The Sims 2 er et bedre spill enn Half Life 2, eller Ocarina of Time, for den sags skyld? Og tør jeg minne deg på at PlayStation 2 er den mestselgende konsollen noensinne? Hvis salgstall betyr alt, burde dette bety at Sony er "best". Ikke at jeg mener det, jeg synes ikke konsekvent at noen av de store konsollene er "best". EDIT: Dessuten sier du selv: Hvis vi skal dømme ut fra salgstall, holder det fortsatt å servere samme spillopplevelse som på tidlig åttitall så lenge det pakkes inn i pen grafikk [FFXIII] Her motsier du deg selv. Hvis slagstall betyr så mye, burde ikke det bety at alle Final Fantasy-spill hittil er veldig gode? Endret 6. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) "Over 2 000 avgangselever fra videregående skole klaget på eksamenskarakteren i norsk denne våren, men det hjalp ikke. [...] Selveste ironigenerasjonen forsto ikke ironien i teksten, og rekordmange strøk." http://www.nrk.no/magasin/nyheter/innenriks/1311087.html Skulle tro folk hadde lært siden den tid. Endret 6. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Når du skriver sånn må jeg jo nesten spørre hvordan du vet at de fleste foretrekker den ene eller den andre. Det er bare rimelig å anta, siden forsøket ditt på å være edgy og annerledes var fullstendig mislykket og desidert umorsomt - bortsett fra hos dem som klamrer seg til troen på at det faktisk er morsomt, slik at de kan føle seg intellektuelt overlegne mens de utbryter ting som "ÅååÅÅåå dere må jo se at det er IRONI da LOL". At du selv lever i troen om at det er kjempemorsomt - også i diskusjonstrådene, hvor du ignorer tilbakemeldinger i samme stil som den opprinnelige kommentaren din ble skrevet - forsterker bare inntrykket av en middelmådig skribent som vil spise ironikirsebær med de store. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Det er bare rimelig å anta, siden forsøket ditt på å være edgy og annerledes var fullstendig mislykket og desidert umorsomt - bortsett fra hos dem som klamrer seg til troen på at det faktisk er morsomt, slik at de kan føle seg intellektuelt overlegne mens de utbryter ting som "ÅååÅÅåå dere må jo se at det er IRONI da LOL". Jeg fatter ikke hva som får deg til å tro at du vet alt om meg/oss som faktisk synes det var en morsomt artikkel. Jeg klamrer meg ikke til troen på det er morsomt, jeg vet jeg synes det er morsomt fordi jeg lo av den. Jeg føler meg ikke intellektuelt overlegen pga. det. Folk har bare forskjellig humor, på samme måte som at folk liker forskjellig mat, forskjellig musikk, filmer osv. Jeg synes det er rart at du ikke forstår det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 På et tidspunkt går det fra å være morsomt, til å bare minne om dum trolling. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Artikkelen var ..... Lite objektiv... og KJEDELIG!!! Beklager, men det ser ut som om du har vært på en engelsk side, hentet litt histen og pisten... Skrevet det om til norsk, bommet TOTALT på ... veeeent, er dette ett forsøk på humor og/eller ironi? Det var ikke bra ivertfall... Greit nok at du liker Nintendo best (artikkelen din OSER nintendo fanboy) og at det later som om du har blåst noen lapper for mye på PS3, ikke likt NOEN av spillene og solgt den igjen (altfor billig???) Men, kan du ikke PRØVE å skrive objektivt? Er det for mye forlangt...? Skal jeg korte ned artikkelen din? Jeg var på E3 messen, der var Sony, som viste fram noen greier til Playstation3. De var ikke like gode som Nintendo, de hadde en dings (som lignet på en dildo) som de hadde kopiert fra nintendo sin spillkontroller virket det som... og de hadde enda ikke noen spill som jeg likte, bortsett fra ett der man skal klappe forvokste fugler..! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg fatter ikke hva som får deg til å tro at du vet alt om meg/oss som faktisk synes det var en morsomt artikkel. Hoi, noen føler seg truffet. Jeg behøver ikke vite alt om dere - bare det som blir åpenbart gjennom postene deres. Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Sorry kompis, neste gang skal jeg late som om alt Sony gjør er genialt sånn at du slipper å bli så snurt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Sorry kompis, neste gang skal jeg late som om alt Sony gjør er genialt sånn at du slipper å bli så snurt. Tryggve kan du ikke bare holde kjeft, da slipper du at folk blir mer og mer irritert på deg. Sånn du fremstiller sony med denne siste posten så ser det ut som du har et alvorlig problem med Sony, din oppgave ( i alle fall om du ønsker å være en god journalist) bør definitivt være å ikke ta parti eller fremstille deg selv som du tar parti med en konsoll. Beklager kompis, men du framstår ikke som troverdig etter både morsomhetene dine i form av kommentar eller foruminnlegg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Du kan i det minste innrømme at Sony og PlayStation/MS og Xbox har noen gode spill, og at Wii ikke bare er fryd og gammen. Endret 6. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Wii er den konsollen jeg har brukt desidert minst og den jeg hadde størst forhåpninger til. Endret 6. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Skulle sikkert være i Tilbakemelding delen til spillverket.no men tar det her i stede, om Tryggve Sollid fortsetter med slike "kvalitets" artikler vil jeg anbefale en overføring til veikrodass vasker i fremtiden. Ikke vondt ment Trygve men du er ikke noe flink å skrive humoristiske innslag, de når ikke engang opp til småhumring. Tafatt, elendig og så desperat et forsøk på å vinkle noe humoristisk at det blir tørt, kjedelig og et skikkelig facepalm øyeblikk for det meste. Jeg vet ikke hva du har skjenket sjefsredaktøren for å få dette publisert men det må være kraftige saker alla gymsokkerisprit aktig. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Det skremmende bear, er at det ikke bare er en "kommentar", men flere. Om dette er veien de tar for å konkurrere med gamer.no, tror jeg gamer.no folka kan ta seg ferie ut året, og fortsatt vinne "krigen". Edit: Mener med kommentar, både selve artikkelen og kommentarene han kommer med i forumet i etterkant. Ingen form for selvkritikk der i gården nei. Endret 6. juni 2009 av lain Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Har lest alle tre ja, dessverre (må vaske øynene i syre og hjernen i grønnsåpe, eller var det omvendt?) og MS og Sony fikk hard medfart mens Nintendo tydeligvis har kommet til rett slott og vunnet sin prinsesse. Ja sant, om det er dette nivået spillverket legger seg på kan gamer.no reise til syden og la hele showet passes av 5 viltre aper og en tapir og selv da vinne med flere lysår fremfor spillverket. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Riktignok var det med hensikt i satire sammenheng å gi nintendo "positiv" omtale siden de hadde minst å presentere. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Vet men det legger likevel ikke skjul på hvor elendig tafatt dårlig de var disse 3 kommentarene, om det var satire, humoristisk eller sarkastisk men så feiler Trygve på alle plan og når ikke opp for fem flate øre. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Nei, TryggveS. Skumleste din første kommentar og forsvarte forsøket ditt. Men etter å ha lest alle 3 på nytt så må man bare være enig med det Bear^ skriver på denne siden. Man bør vite sin plass her i verden, og når det går så dårlig som det gikk her så får man heller finne på noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Du kan i det minste innrømme at Sony og PlayStation/MS og Xbox har noen gode spill, og at Wii ikke bare er fryd og gammen. Så klart. 360-en har Crackdown, og PS3 har The Last Guardian. Men sånn helt alvorlig: Microsoft og Snoy hadde en interessant nyhet hver i år, mens Nintendo hadde flere. Metroid tolket av Team Ninja blir spennende, for eksempel. ^^ Litt sært at ikke Demon's Souls ble nevnt under Sony-konferansen, egentlig. Spiller det nå om dagen og det er briljante saker. Anbefales. Sånn ellers sier jeg takk til dere som slår fast at jeg ikke kan skrive. Hvis dere kunne fortalt meg litt nærmere hva det er som ikke holder mål, så ville jeg satt stor pris på det slik at jeg kan unngå det neste gang. Eller hvis jeg skal rable litt på veggen mens jeg vasker krodassen, såklart. Endret 6. juni 2009 av TryggveS Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Som jeg skrev lengere opp: "Tafatt, elendig og så desperat et forsøk på å vinkle noe humoristisk at det blir tørt, kjedelig og et skikkelig facepalm øyeblikk for det meste" E1: Noe du ville lest lett fra meg om du hadde lest hele innlegget. Endret 6. juni 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Du kan i det minste innrømme at Sony og PlayStation/MS og Xbox har noen gode spill, og at Wii ikke bare er fryd og gammen. Så klart. 360-en har Crackdown, og PS3 har The Last Guardian. Men sånn helt alvorlig: Microsoft og Snoy hadde en interessant nyhet hver i år, mens Nintendo hadde flere. Metroid tolket av Team Ninja blir spennende, for eksempel. ^^ Litt sært at ikke Demon's Souls ble nevnt under Sony-konferansen, egentlig. Spiller det nå om dagen og det er briljante saker. Anbefales. Sånn ellers sier jeg takk til dere som slår fast at jeg ikke kan skrive. Hvis dere kunne fortalt meg litt nærmere hva det er som ikke holder mål, så ville jeg satt stor pris på det slik at jeg kan unngå det neste gang. Eller hvis jeg skal rable litt på veggen mens jeg vasker krodassen, såklart. Det er denne holdningen her jeg reagerer på hovedsaklig, en ting at selve kommentaren (artikkelen) ikke er så bra, men flåsete svar på kritikken viser jo ingen form for selvkritikk eller ønske om å ta brukerne her alvorlig. Skal ikke ha noen diskusjon om arbeidet mitt her nei, jeg vet best, og dere kan dra til h"#%#%&. Er i det minste den oppfatningen jeg sitter igjen med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg