Gå til innhold

[Løst]formatere fra FAT32-NTFS (minnepenn)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid formatert ved å finne stasjonen i Min Datamaskin, høyreklikket og valgt formater. Hvis du ikke finner det alternativet du vil ha, må du gjøre slik som guiden viser, og gå inn på Datamaskinbehandling først. Du kan sikkert også finne noe under diskbehandling ;)

Lenke til kommentar
Jeg har alltid formatert ved å finne stasjonen i Min Datamaskin, høyreklikket og valgt formater. Hvis du ikke finner det alternativet du vil ha, må du gjøre slik som guiden viser, og gå inn på Datamaskinbehandling først. Du kan sikkert også finne noe under diskbehandling ;)

Ok ;) Det lønner seg regner jeg med.

Lenke til kommentar

Formatere fra FAT32-NTFS kan du gjøre i CMD, bare å skrive inn convert hvis ikke jeg husker helt feil så går det sin gang. Når det gjelder sikker fjerning har jeg aldri gjort dette, aldri opplevd noe krøll som følge av det heller.

Lenke til kommentar
Formatere fra FAT32-NTFS kan du gjøre i CMD, bare å skrive inn convert hvis ikke jeg husker helt feil så går det sin gang. Når det gjelder sikker fjerning har jeg aldri gjort dette, aldri opplevd noe krøll som følge av det heller.

Ok, det stod at når det var NTFS så måtte jeg ta sikkerfjerning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...