MikkelRæv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hei. Er på søken etter en basskasse som jeg kan ha bak i bilen min. Vil ha en liten en, men som alikevel gir god lyd. Har tenkt litt på Pioneer TS-WX22A eller Infinity Reference 1240 men så nå at den kanskje er litt for stor. Er kanskje greit å ikke ha aktiv sub, når jeg har en forsterker fra før? Har dere tips til om noen andre er like gode? til samme eller mindre pris? Eller er den Pioneer et godt valg? Kaj Endret 3. juni 2009 av kajmikk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den Infinity linken din virker ikke. iallefall ikke hos meg om du ifra før av har forsterker kan du spare penger å få mere ytelse med å kjøpe bare element og bygge\kjøpe en liten kasse. Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Mulig det, men vet ikke helt om jeg kan lage en kasse selv Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå skal jeg ikke komme med noen anbefaling til aktiv sub, siden de jeg har hørt aldri har spilt til forventningene. Å lage en kasse er ingen hokuspokus og det finnes en drøss av guider til det på nettet:) Da har du i tillegg fordelen med at du kan tilpasse den bedre til den lille bilen din:) Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Nei det var det jeg tenkte. Er ikke Snekker Andersen akkurat. Finnes vel små kasser eller ferdig sub som ikke er aktive? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan jo se litt på f.eks en slik: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 liten sub, som bare krever 6.5liters kasse. men spiller nokk sinnsykt mye bedre enn de du fåreslo i førsteposten. Å finne subkasse til den kan derimot bli litt krevende, men det er ikke store jobben å kutte til noen plater å skru dem sammen. Kjenner du ingen som kan bygge en kasse til deg? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 www.bilstereoforumet.no Gå inn her så er det sikkert en håndfull som kan lage en kasse på bestilling til deg:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den pioneer suben er ikke noe å satse på... Åssen bil har du, og hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg bor i oslo og har en fiat bravo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå