Stonemeister Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Senere i kveld? Har noe jeg må få gjort først.Gamertag er Aiwarikiar Sure thing. Post her når du er klar, sjekker innom jevnlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 cyclonia 1 - tomhel 2 zlatan, del piero, casssano Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg er også her i kveld. Skal spille mot Shade seinere hvertfall. Kan jo prøve å få spilt ferdig gruppa vår i kveld da? Jeg har ikke sjangs til å spille før til onsdagen etter i kveld, på grunn av muntlig til uka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skal vi sette en frist for å være ferdigspilt til tirsdag? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Senere i kveld? Har noe jeg må få gjort først.Gamertag er Aiwarikiar Sure thing. Post her når du er klar, sjekker innom jevnlig. Spille? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Stonemeister (FRA) 2 - 0 Bagh (NOR) 1-0: Henry 2-0: Flamini Ingen kort. Spennende match, mange svære sjanser. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spille når dere er ferdige Bagh? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bagh (NOR) 1 - 3 Stonemeister (FRA) 1-0: Malouda 1-1: Carew 2-1: Henry 3-1: Henry Ingen kort. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 To spennende kamper. Klarer å holde nullen i begge førsteomgangene. Vi påstå at det var jevnt, selv om resultaten kanskje sier noe annet. Irriterer meg over enkle feil jeg gjør, balltap over alt på banen som et eksempel. ErlendRU: ja, jeg er klar Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg og erlend spiller nå. Bagh, Stone, kamper etterpå? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du taper, Dalglish. Helvete, jeg må vel kjøpe Xbox jeg og da, så jeg får vært med på dette. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg og erlend spiller nå. Bagh, Stone, kamper etterpå? Sure Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jepp, var gode kamper med offensiv fotball. Irriterer meg litt over sjansesløsingen min i førsteomgangen av den siste kampen, var alene med keeper ved tre anledninger. Bagh, Stone, kamper etterpå? Jeg er med. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jepp, Bagh og Erlend er etter vi er ferdige nå, så da tar vi når jeg og erlend er ferdig. Dalglish22 er gamertag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du taper, Dalglish. Helvete, jeg må vel kjøpe Xbox jeg og da, så jeg får vært med på dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13853936 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Dalglish (germany) - Erlendru (portugal) 1-0 Ballack Gult : Schweinsteiger Veloso Første kamp unnagjort Andre kamp, i det jeg tok ledelsen, så stakk Erlendru. Så da ble vi enige om 3-0 walkover. Endret 7. juni 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Trenger ikke nevne kort altså, droppet det. Samme med målscorere, når ikke alle har notert fra starten, så er det jo litt nyttesløst. Prøver hardere neste turnering, om denne blir en suksess. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Sånn btw, så driter vi i målscorere og kort nå. Har bare glemt å nevne det. EDIT: Great minds think alike Endret 7. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå