Raste Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uten å lage noe negativ stemning, så selv om et fotball lag taper med vilje i fotball gjelder det. Men om TomHel vil, så kan jeg godt ta kampen på nytt. Beklager om jeg har fucket opp konkurransen TomHel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uten å lage noe negativ stemning, så selv om et fotball lag taper med vilje i fotball gjelder det. Godt poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er poenget med å ha konkuransen om Villa ligger 10 mål forran alle andre etter 1 kamp, da kan vi vel si at du vant? Gratulerer så meget. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er vitsen med å ha Premier League når United lå 10 poeng foran? Da kunne vi jo bare si at United vant. Ikke noe vits i å ha en sånn konkurranse da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Poenget er vel at det blir litt urettferdig at en spiller får 10 gratismål mens vi andre må score våre mot folk som faktisk prøver å hindre scoring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Poenget er vel at det blir litt urettferdig at en spiller får 10 gratismål mens vi andre må score våre mot folk som faktisk prøver å hindre scoring. Lykke til med å prøve å få noe fornuftig inn der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Uten å lage noe negativ stemning, så selv om et fotball lag taper med vilje i fotball gjelder det. Men om TomHel vil, så kan jeg godt ta kampen på nytt. Beklager om jeg har fucket opp konkurransen TomHel. Jeg ser bare ikke helt poenget med å ha en toppscorer-konkuranse om enkelte lag kødder seg, slik at andre får mye mer mål. Så klart gjelder det, men det er ikke mye prestisje i å vinne gullstøvelen, om laget i siste serierunde legger seg ned på bakken og furter, slik at en mann scorer ytterligere 10 mål, og vinner. ble jo dobbel som vanlig det... Endret 5. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Cyclonia, hvordan passer i kveld? Lenke til kommentar
Cyclonia Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan spille fra 7-tiden og utover kvelden Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dalglish og Bagh, bare gi lyd fra dere om dere vil spille. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg kan sannsynligvis spille etter landskampen i kveld. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg kan sikkert spille i dag, må bare få fiksa ny gamertag osv, siden jeg ikke har penger. Det er da bare å lage en "ny" tag, så får jeg en gratis mnd right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan spille fra 7-tiden og utover kvelden Ble invitert til en venn, m/ xbox, så muligens kan jeg spille. Blir uvant tv, så om jeg suger vilt, så spiller vi neste i morgen. Er garantert med i morgen. Jeg kan sikkert spille i dag, må bare få fiksa ny gamertag osv, siden jeg ikke har penger. Det er da bare å lage en "ny" tag, så får jeg en gratis mnd right? Japp Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) gone.. Endret 6. juni 2009 av edge Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 OPPDATERTE RESULTATER (Meld fra om evt. feil) Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Cydonia, Futtbucker, jeg kan spille nuh Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) edge - cyclonia 0 - 2 Elendig kamp av meg, kjempesent igang med angrep og noen skikkelige forsvarsbrølere som burde endt med 0-6 til cyclonia.. Mål til Ibra og Larssen, var det vel..? Endret 6. juni 2009 av edge Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) kamp 2: cyclonia - edge 1 - 3 Mål til Robinho, Ronaldinho og Lúcio for brasil, Rosenberg for sverige. Rødt kort til Majstorovic i 37 min(sverige). Endret 6. juni 2009 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Starter 1. kamp mot Cyclonia nå. 1-0 Del Piero, sier ikke mer. Endret 7. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Dalglish og Bagh, bare gi lyd fra dere om dere vil spille. Senere i kveld? Har noe jeg må få gjort først. Gamertag er Aiwarikiar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå