Gå til innhold

[X360] FIFA 09 - VM

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva er poenget med å ha konkuransen om Villa ligger 10 mål forran alle andre etter 1 kamp, da kan vi vel si at du vant? Gratulerer så meget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Poenget er vel at det blir litt urettferdig at en spiller får 10 gratismål mens vi andre må score våre mot folk som faktisk prøver å hindre scoring.

Lykke til med å prøve å få noe fornuftig inn der...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Uten å lage noe negativ stemning, så selv om et fotball lag taper med vilje i fotball gjelder det.

Men om TomHel vil, så kan jeg godt ta kampen på nytt. Beklager om jeg har fucket opp konkurransen TomHel.

Jeg ser bare ikke helt poenget med å ha en toppscorer-konkuranse om enkelte lag kødder seg, slik at andre får mye mer mål. Så klart gjelder det, men det er ikke mye prestisje i å vinne gullstøvelen, om laget i siste serierunde legger seg ned på bakken og furter, slik at en mann scorer ytterligere 10 mål, og vinner.

ble jo dobbel som vanlig det...

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Kan spille fra 7-tiden og utover kvelden

Ble invitert til en venn, m/ xbox, så muligens kan jeg spille. Blir uvant tv, så om jeg suger vilt, så spiller vi neste i morgen. Er garantert med i morgen.

Jeg kan sikkert spille i dag, må bare få fiksa ny gamertag osv, siden jeg ikke har penger.

Det er da bare å lage en "ny" tag, så får jeg en gratis mnd right?

Japp

Lenke til kommentar

edge - cyclonia

0 - 2

Elendig kamp av meg, kjempesent igang med angrep og noen skikkelige forsvarsbrølere som burde endt med 0-6 til cyclonia..

Mål til Ibra og Larssen, var det vel..?

Endret av edge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Starter 1. kamp mot Cyclonia nå.

1-0 Del Piero, sier ikke mer.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...