banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) OPPDATERTE RESULTATER (Meld fra om evt. feil) Endret 6. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og forresten, gruppe 3; turneringen har startet, hvis dere lurte. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er her, men vi har allerede spilt mot hverandre. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gutær i min gruppe. NÅ er jeg klar. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Gutær i min gruppe. NÅ er jeg klar. Jeg skal bare spise, så kan jeg spille. Gi meg en halvtime? Edit: Og da var jeg klar.. Endret 5. juni 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er her, men vi har allerede spilt mot hverandre. Spille seinere i kveld? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kan spille nå jeg altså gruppa mi. Men blir nok bare et par timer til, for jeg stikker seinere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kan spille nå jeg altså gruppa mi. Men blir nok bare et par timer til, for jeg stikker seinere. Sendt invite. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er her, men vi har allerede spilt mot hverandre. Spille seinere i kveld? Skal spille kamp (IRL) i kveld kl. 9, så det må enten bli nå eller etter den kampen i så fall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Stonemeister (FRA) 4 - 1 (POR) ErlendRU Benzema x3 Henry Ronaldo Gult kort til Carvalho. Faen jeg spiller så sugg at det er til å grine av. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Stonemeister (France) 4 - 1 ErlendRU (Portugal) Scoringer: 1-0: Benzema 1-1: Ronaldo 2-1: Benzema 3-1: Benzema 4-1: Henry Gult kort: Carvalho Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Forbanna kukkskalle kontrollen føyk i veggen på den siste der altså. Helt åpent mål og jeg tapper skyteknappen lett, men den blåser over. Klikker så jævlig at det er ikke sant en gang altså. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) ErlendRU (POR) 1 - 3 Stonemeister (FRA) 0-1: Malouda 0-2: Henry 1-2: Ronaldo 1-3: Benzema Gult kort: Simao Takk for kampene. Forøvrig et stykk sinnsykt frispark du hadde i den siste kampen. Kunne fort endt uavgjort. Føler at kjempesjansen til Benzema i førsteomgang burde vært mål, men neida, skyhøyt over på den også. Endret 5. juni 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja frisparket hadde fortjent å gå inn altså. Takk for kampene ja, hadde jeg vært en smule bedre på å sette sjansene mine hadde det kanskej sett annerledes ut, men blir så tafatt når det er bare Ronaldo der oppe, må gjøre noe med det altså. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde vært greit om alle satte opp målscorere, så kunne vi satt opp en toppscorerliste, som en liten konkurranse innad i konkurransen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Det er nok litt sent nå. Når flere kamper er spilt allerede, og folk ikke har notert hittil. EDIT: Men vi har jo en toppscorer-konkuranse fra før da. Altså alle målene man har scoret totalt. Ingen tvil om hvem som leder den. Endret 5. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, mestscorende mann. Raste fucker jo bare den konkuransen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ingen som har skrevet det ned. Mot Raste hadde jeg sånn 10 scoringer av Villa e.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gjelder ikke, han bare kødda det til med vilje, du kan få tre random-scorere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er nesten ingen som har skrevet det opp i noen kamper uansett. Kunne vært en "pris" om du / vi hadde vært mer konsekvente på at målscorere skal skrives opp. For sent nå. Og 3 random scorere? Hadde jo scoret fler enn 3 uansett om Raste hadde kødda eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå