banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Feil i tabellen. Har kun spilt en kamp Spille siste kamp? Legger meg om jeg ikke har fått svar innen 23:15 Det er jo 2vs2 senere, hva snakker du om? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nettopp spilt kamp så det blir ikke noen flere kamper på meg i kveld. I morra må jeg gjøre unna den siste resten av skolearbeid for året, så jeg kan sannsynligvis ikke spille før på lørdag. Lenke til kommentar
Cyclonia Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er med hvis det fortsatt er ledig plass. Isåfall er jeg Sverige Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er med hvis det fortsatt er ledig plass. Isåfall er jeg Sverige Da er du i gruppe a. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan spille i morgen og i løpet av helga tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er med hvis det fortsatt er ledig plass. Isåfall er jeg Sverige Great, da legger jeg deg inn når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er klar til å spille nå. Det er bare å sende e invite på XBL. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan spille i morgen og i løpet av helga tenker jeg. Skal vi spille i kveld? Må bli etter 22 sånn cirka Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan spille i morgen og i løpet av helga tenker jeg. Skal vi spille i kveld? Må bli etter 22 sånn cirka Må se litt hva det blir til i kveld, men hadde i utgangspunktet planer om å spille sammen med noen kamerater fra 21 og utover. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg er med hvis det fortsatt er ledig plass. Isåfall er jeg Sverige Vi kan spille ifra åtte og utover? Nye regler indahouse. Endret 5. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen i min gruppe som vil ta kamp nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tar siste nå, jeg sender invite om 2min. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tar siste nå, jeg sender invite om 2min. Allright Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) .. Endret 5. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 edge - tomhel 3 - 4 Du tok deg KRAFTIG opp på slutten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det målet hvor jeg pausa 2 ganger var jeg sjanseløs pga telefon. Ja, ble så sur når jeg traff stolpe osv helt upressa, var herlig med 3-2 etter 77 min, også 3-3 i 87 var jeg høyt oppe. På corneren tenkte jeg at dette var den største kontringssjansen jeg kommer til å få på lang tid, heldigvis traff jeg alene med keeper. Cassano inn for Di Natale var effektivt + bredere vinger. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det målet hvor jeg pausa 2 ganger var jeg sjanseløs pga telefon. Ja, ble så sur når jeg traff stolpe osv helt upressa, var herlig med 3-2 etter 77 min, også 3-3 i 87 var jeg høyt oppe. På corneren tenkte jeg at dette var den største kontringssjansen jeg kommer til å få på lang tid, heldigvis traff jeg alene med keeper. Cassano inn for Di Natale var effektivt + bredere vinger. Plagsom kamp. Hadde jo nesten hele laget mitt på din halvdel hele tida.. Burde nok dratt tilbake forsvaret etter det tredje målet mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, flaks for meg att du kjørte all out attack på slutten Ikke ufortjent, men jeg var heldig, slurva jævlig i forsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå