banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da er jeg ferdig med å spise og klar for kamp. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er klar for kamp igjen om ca. 15-20 min. Skal bare få i meg litt mat og kaffe først. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er klar for kamp igjen om ca. 15-20 min. Skal bare få i meg litt mat og kaffe først. Det har gått 23 minutter nå. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Min andre kamp mot Points er ferdigspilt: Tobbe 2-3 Points Nok en gang ble Argentinas mål scoret av Tevez og Aguero. Fy faen jeg skulle tatt minst ett poeng fra deg denne kampen, Points. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hehe. Her er en liten oppdatering av tabellene: Endret 4. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette betyr at jeg sannsynligvis må ta poeng fra tc47 for å gå videre, i tillegg til å vinne begge mot Raste, og det kommer ikke til å bli enkelt... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette betyr at jeg sannsynligvis må ta poeng fra tc47 for å gå videre, i tillegg til å vinne begge mot Raste, og det kommer ikke til å bli enkelt... Hva da? Å vinne begge mot Raste? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha, hvordan kan DET være så vanskelig? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette betyr at jeg sannsynligvis må ta poeng fra tc47 for å gå videre, i tillegg til å vinne begge mot Raste, og det kommer ikke til å bli enkelt... Hva da? Å vinne begge mot Raste? Det blir i hvertfall vanskelig å ta poeng fra tc47. Jeg har aldri spilt mot Raste, så jeg vet ikke hvor vanskelig det blir å slå ham. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette betyr at jeg sannsynligvis må ta poeng fra tc47 for å gå videre, i tillegg til å vinne begge mot Raste, og det kommer ikke til å bli enkelt... Hva da? Å vinne begge mot Raste? Det blir i hvertfall vanskelig å ta poeng fra tc47. Jeg har aldri spilt mot Raste, så jeg vet ikke hvor vanskelig det blir å slå ham. Ta en titt på målforskjellen hans hittil etter kun 2 kamper. tc47 taper du sansynligvis mot og det gjør vel jeg og. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Points, jeg skal ha 1 poeng, spilte uavgjort første mot TomHel Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Points, jeg skal ha 1 poeng, spilte uavgjort første mot TomHel Skal oppdatere og legge ut når jeg får en oversiktlig liste over kampene tomhel har spilt. Tips til dere andre: gjerne spill 2 kamper i samme slengen. Post resultatene og gjør det klart hvem dere har spilt mot. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette betyr at jeg sannsynligvis må ta poeng fra tc47 for å gå videre, i tillegg til å vinne begge mot Raste, og det kommer ikke til å bli enkelt... Hva med å ta kampene nå? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Feil i tabellen. Har kun spilt en kamp Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Feil i tabellen. Har kun spilt en kamp Vet om feilene. Det er tomhel som ikke gjorde det klart hvem han hadde spilt mot osv. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Folk i gruppe B Jeg kan spille etter kl. 22 i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er med litt latenight. Ikke veldig late, men litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Feil i tabellen. Har kun spilt en kamp Vet om feilene. Det er tomhel som ikke gjorde det klart hvem han hadde spilt mot osv. Jo, bare gu uavgjorten til edge til futtbucker. Er med litt latenight. Ikke veldig late, men litt. Må være veldig lite late Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Feil i tabellen. Har kun spilt en kamp Spille siste kamp? Legger meg om jeg ikke har fått svar innen 23:15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå