Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du trekker deg fordi ikke vil bli ydmyket av både Points og Tc, muligens Tobbe. Flaut av deg. Flaut av deg å se den odds dritten din som jeg så nå. Mulig at du har noe i mot meg, men du kan drite i å legge ut sånne barnslige barnehagestreker. Noen som har pms idag? Må da tåle en spøk. Jeg er med nå Edge & Tom, ble hefta i årets kø. Derfor er jeg så sein Invite meg du. Skulle ikke vi ta en til edge? Det er vi som holder barnehage-nivå? Hvem var det som trakk seg fordi han tapte den første kampen egentlig? Trakk meg IKKE pga kampen, jeg trekker meg fordi sånne ligaer med XBOX og PS3 blir aldri noe av. Hvorfor meldte du deg på om det aldri blir noe av? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal vi ta en til på min hjemmebane, Tom? Eller pauser vi? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du trekker deg fordi ikke vil bli ydmyket av både Points og Tc, muligens Tobbe. Flaut av deg. Flaut av deg å se den odds dritten din som jeg så nå. Mulig at du har noe i mot meg, men du kan drite i å legge ut sånne barnslige barnehagestreker. Noen som har pms idag? Må da tåle en spøk. Jeg er med nå Edge & Tom, ble hefta i årets kø. Derfor er jeg så sein Invite meg du. Skulle ikke vi ta en til edge? Det er vi som holder barnehage-nivå? Hvem var det som trakk seg fordi han tapte den første kampen egentlig? Trakk meg IKKE pga kampen, jeg trekker meg fordi sånne ligaer med XBOX og PS3 blir aldri noe av. Hvorfor meldte du deg på om det aldri blir noe av? Trodde jeg ble tvangspåmeldt jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du valgte nå lag da. 1-1 Italia Mexico Du var god, begge to hadde gylne muligheter. Mål av Di Natale og Medina Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for kampen, synd at det lagger så jævlig, ødelagde mye Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal ete middag, kan spille seinere Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da er jeg ferdig med mine kamper mot raste. Points 3 - 1 Raste Points 15 - 0 Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Deilig å være ferdig med de første kampene, det jeg kan ta med er bedre possession enn Points sin. Mine 62 mot dine 38 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tobbe777: Jeg kan se deg. Spille? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor lagger det så jævlig? takler det ikke.. klarer jo ikke å sentre skikkelig engang Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Deilig å være ferdig med de første kampene, det jeg kan ta med er bedre possession enn Points sin. Mine 62 mot dine 38 Ja gratulerer med den. Du drøyde hele kampen i forsvar for å unngå at jeg fikk godt over 20 mål. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tobbe777: Jeg kan se deg. Spille? Jess, et øyeblikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 3-2 til meg der. Bra kamp, du er ganske god, selv om jeg rota noe jævlig i forsvar igjen. Gidde deg i det minste ikke et mål ... Pirlo Toni Di Natale Vuoso x2 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for kampen igjen TomHel, synd at live lagger så jævlig, blir bare rot. Edge, send PM når du vil spille Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) De i min gruppe behøver bare å gi lyd fra seg om de vil spille. Scratch that... Live-medlemskapet mitt gikk ut i dag (what are the odds...) Skaffer nytt i morgen og er klar til å spille kampene mine da. Endret 4. juni 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ja, var litt lagg. Seier mot Edge, så er jeg videre Raste, hva er poenget med å være med når du bare kødder? Points vinner kampen 3-0 på walk over, halve poenget er jo å sammenligne stats. Endret 4. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Første kamp mot Points er ferdigspilt: Points 3-2 Tobbe Argentinas mål av Aguro og Tevez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noter gjerne Points' scoringer også Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tobbe, skal vi ta våre kamper snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå