Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ok, invite du! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Trekker meg fra denne shiten her ass, syns det aldri blir noe utav de greiene på hver konsoll. Points vant første kamp 3-1. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei, du trekker deg fordi du tapte kampen og derfor ikke gidder mer. Det er FEIGT. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jepp skal bare sette opp laget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du trekker deg fordi ikke vil bli ydmyket av både Points og Tc, muligens Tobbe. Flaut av deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jepp skal bare sette opp laget i snart 10 min?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jepp skal bare sette opp laget i snart 10 min?? Sry, tok en stund Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du trekker deg fordi ikke vil bli ydmyket av både Points og Tc, muligens Tobbe. Flaut av deg. Flaut av deg å se den odds dritten din som jeg så nå. Mulig at du har noe i mot meg, men du kan drite i å legge ut sånne barnslige barnehagestreker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om du og Points har et problem mot meg, så værsegod. Om dere kaller meg feig, er det bare barnehagenivå. Jeg blir med ut i gruppespillet så dere kan fuckings slutte å klage. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er vi som holder barnehage-nivå? Hvem var det som trakk seg fordi han tapte den første kampen egentlig? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er med nå Edge & Tom, ble hefta i årets kø. Derfor er jeg så sein Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er vi som holder barnehage-nivå? Hvem var det som trakk seg fordi han tapte den første kampen egentlig? Trakk meg IKKE pga kampen, jeg trekker meg fordi sånne ligaer med XBOX og PS3 blir aldri noe av. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er vi som holder barnehage-nivå? Hvem var det som trakk seg fordi han tapte den første kampen egentlig? Trakk meg IKKE pga kampen, jeg trekker meg fordi sånne ligaer med XBOX og PS3 blir aldri noe av. Jo, det blir dem. Folk er i full gang med å spille nå. Du trakk deg fordi du tapte. Du hadde ALDRI trukket deg om du haddet vunnet den kampen. Ikke prøv å si det engang. Oppdatert gruppe 3: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Veit du hva, jeg gidder ikke å gi dere den gleden at dere får si at jeg er feig, så jeg blir UT gruppespillet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei det blir du ikke. Enten så blir du med ut hele turneringen, eller ingenting. Er ikke sånn at man kan velge og vrake hva man vil delta på. F.eks. noen blir med i gruppespillet, mens andre blir med kun i kvartn, andre kun i finalen osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vel, dere har jo satt den oddsen på meg så dere forventer jo ikke at jeg skal komme videre enn gruppespillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mål av Fabiano for Brasil, og Toni og Del Piero x2, + gult til Chiellini Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vel, dere har jo satt den oddsen på meg så dere forventer jo ikke at jeg skal komme videre enn gruppespillet? Ingenting med saken å gjøre. Ser ikke poenget i å spille kamper mot en som kun skal være med i gruppespillet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 OK; jeg blir ut turneringen til jeg er slått ut? FORNØYD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå