Gå til innhold

[X360] FIFA 09 - VM


Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
*Mine innlegg* vil følge med på hvem som taper og vinner :p

Spectator er jo rett og slett kjedelig.

 

360 Premium til 2k

 

FIFA 09, til 180kr Der trenger du bankortet til mamma, men det går fint om du tar oppvasken i en uke, og henvise til noe eller noen som kan påstå at det er sikrere enn f.eks faktura.

 

Eventuelt få en eldre venn til å fikse det, spillet er jo ikke så dyrt. Hadde vært verre med konsoll.

 

Live får du gratis i en måned, og kan til nøds snylte på fire forskjellige gamertager, tror jeg.

 

Her får du 13 måneder gold til rundt 300kr Totalt trygt, har bare hørt lovord, selv kjøpte jeg fra qxl.no til 320kr. Gadd ikke styre med PayPal der og da, har dog gjort det i ettertid, og det er ganske lett.

 

Det var 2500, det. Følger med headset og harddisk, til å legge spillet innpå, slik at støyen blir kraftig redusert. La oss si at du får en sommerjobb med 100kr i timen (er ikke det normalt for 16-åringer?). Jobber du da i fem ukedager uka etter skolen slutter, vanlig sekstimersdag, så har du 3000. De siste fem hundre kan du evt. sette av til FIFA 10, eller bruke på Microsoft Points, eller trådløs adapter, om du ikke kan legge nettverkskabel til pcen eller ruteren.

 

Det var da ikke så vanskelig, jobbe en liten uke for utrolig mange netter med morro :)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...