Gå til innhold

[X360] FIFA 09 - VM

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Hmm, den var tricky! 5-0 til pause, er jo nesten umulig å oppnå med mindre motspilleren kødder seg. Laggen har sansynligvis ikke vært spesielt rettferdig. Det mest rettferdige hadde imo vært omkamp, og at det som lagger slår av alt av downloads og andre linjestjelere.

Noen som har en annen ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går bra;) Det lagga sykt mot slutten der

Det betyr ikke at jeg trekker meg. Jeg gadd bare ikke mer pga. sinnsykt lægg.

Hmm, den var tricky! 5-0 til pause, er jo nesten umulig å oppnå med mindre motspilleren kødder seg. Laggen har sansynligvis ikke vært spesielt rettferdig. Det mest rettferdige hadde imo vært omkamp, og at det som lagger slår av alt av downloads og andre linjestjelere.

Noen som har en annen ide?

Jeg er enig. For meg var det slik hele kampen og det var nesten umulig å spille. Kjedelig for Cyclonia som ledet 5-0, men flere av målene jeg slapp inn var pga. sinnsykt lægg. Plutselig var Zlatan alene mot forsvaret mitt det neste sekunder var han igjennom og alene med keeper. Det var rett og slett ikke mulig å stoppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Da blir det vel omkamp, med mindre noen har innvendinger? Hva med at den som ikke inviterte i går, inviterer x2, også avtaler dere hjemme/borte?

Lenke til kommentar

Sorry Cyclonia, men jeg quitter igjen. 2. kampen var det psycho lægg igjen, men hvis jeg skulle klagd burde jeg quittet før du fikk første målet ditt. Men du er videre.

EDIT: Du sier du kan hoste. Dvs. du mister alle målene dine fra den siste kampen. Det er opp til deg. Hvis ikke får du gå videre. :)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Sorry Cyclonia, men jeg quitter igjen. 2. kampen var det psycho lægg igjen, men hvis jeg skulle klagd burde jeg quittet før du fikk første målet ditt. Men du er videre.

EDIT: Du sier du kan hoste. Dvs. du mister alle målene dine fra den siste kampen. Det er opp til deg. Hvis ikke får du gå videre. :)

Jeg kan hoste omkampen for det blir ikke fair at jeg går videre på den måten ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

edge 2 - 3 tomhel

Starter andre kamp nå. Hadde noen fete sjanser på slutten.

tomhel 4 - 3 edge.

Takk for kampene. Var variabel innsats fra begge :p

Send invite shade.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...