Gå til innhold

[X360] FIFA 09 - VM


Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Da tar vi utgangspunkt i at ErlendRU og Futtbucker er ute, og at Bagh/Cyclonia får 6p (husker ikke hvem av de), som betyr at en av de går videre på lucky looser, sammen med edge. Raste hadde jo en ubrukerlig målforskjell mot Points, og Tobbe melder seg ikke.

 

Update tabell anyone? (Points)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir latterlig Tobbe. Har ventet i flere dager, så kommer du her på fristdagen og sier du kan spille til 18.00 og har ikke svart på 40-45 min igjen. Tror det blir walkover her, TomHel får bestemme. Vet ikke helt om jeg skal være hjemme før 12-tiden i kveld. Vi får se. Uansett, svakt. Stikker ut til trening nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Om dere fikser en kamp i kveld går det fint, men ellers tror jeg at tc får kampene. Om ikke Raste melder seg til deg, så blir det walkover til deg.

Lenke til kommentar

Tobbe vant første kampen 1-0, der målet kom av ingenting og jeg eide alt av spillet men hjelper lite når jeg er et lag som Nederland som presterer å treffe innsiden av stolpen alene med keeper på perfekt vinkel, pluss at alene med keeper volley går 2m til siden til og med R1. Neste cup må jeg iallefall ha et lag som kan noe og kanskje er ekte spillere og. Lag den når jeg her tilstede neste gang. :innocent:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...