Shikaru Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 flaks at det ikke var "værre" da. altså det hørtes nå rimelig vondt ut, men at det fiksa seg Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) grattis håper det ordner seg i fremtiden og at den ikke kommer tilbake Edit: har du noen bilder nå etter han har fiksa det, hvordan eventuelt fingeren ser ut nå? Endret 23. juni 2009 av simentp Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Auda, hørtes ikke ut som en god opplevelse Men bra det gikk bra og at det ordna seg. Får håpe den ikke kommer tilbake igjen. Sånn, btw, kan du ikke poste før/etter -bilder? Lenke til kommentar
reiarts Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hei igjen Fikk en sårsalve pluss litt bandasje på fingeren så jeg har faktisk ikke sett det selv nå. Dette må jeg ha på noen dager før jeg kan skifte. Så fort jeg tar den av så lover jeg å ta bilder og legge ut så kan dere også se hvordan det er blitt! --reiarts-- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hoi, det der så makabert ut. Godt det er over. Lenke til kommentar
reiarts Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Da har jeg tatt av bandasjen et liten stund slik at jeg kunne ta noen bilder. Var veldig spent selv på hvordan det ser ut nå. Nå ser det ut som et vanlig lite sår i tillegg at en kan se at fingeren er litt hoven. Jeg har ingen smerter med såret nå. Kjenner det såvidt hvis jeg tar på det --reiarts-- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Håhåhå, var en fin forbedring der ja Bra det ikke var noe farlig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Godt og se det forbanna såret bli mindre Blel itt glad her nå Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sinsykt bra tråd, det må jeg bare si husker jeg leste i en bok om før i tiden, da kappet de av hele eller halve fingeren til den som hadde slike klumper på fingrene Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tøft!! Dette er ganske sjeldent og skyldes et virus. På norsk kalles det orf, hehe. Det var faktisk det første jeg tenkte på når jeg så det første bildet ditt, syke greier. http://www.hudlegekontoret.no/pasientinstruksjoner_a_aa/orf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå