... nei. Bare nei. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hei Haddde nylig et fall med mopeden (Honda SFX), og nå kommer det vibrasjoner fra forhjulet / rattet. (Det er hvertfall fordelen av mopeden) Med en gang jeg kommer over 20 km/t kommer vibrasjonene. Også av og til når jeg kjører saktere. Før jeg skrur opp og demonterer lurte på om noen har hatt det samme problemet eller visste hva som kunne feilt den Jeg tenkte først det kanskje var en skrue eller noe lignende som har løsnet, men jeg vet ikke... før jeg kræsjet hadde jeg noe av det samme problemet, men da hørtes det ut som om det kom fra understellet...(det vibrer der jeg har føttene, litt vanskelig å høre hvor det kommer fra)Meen nå har det altså blitt litt verre... Er det noen som kan hjelpe? Endret 3. juni 2009 av Gork i Parken Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hjullager kan det også være..sikkert fått en smell ved fallet. Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 skrudde den fra hverandre... det var en skrue som hadde løsnet Alt fikset og den fungerer som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå