Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 5. juni - Oslo ReptilparkVar på Roger Brendhagen sin workshop i makrofotografering, på Oslo Reptilpark. Aldri prøvd makrofoto før, så jeg er helt fersk innenfor makro. Her er et av bildene fra i dag: D700 105mm f/ 3.3 1/250 ISO 100 Utroilig stilig. FGanske bra til å være en som er uerfaren innen macro. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Froske bilde var pent, fine farger. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) 9. juni Endret 10. juni 2009 av OlavF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flott komposisjon, og jeg digger lyset og fargene i bildet. Men av en eler annen grunn tror jeg det hadde gjort seg bedre uten jenta/modellen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fint bilde - men er ikke sikker på ansiktsuttrykket til modellen - hun virker ikke heelt engasjert i bilen. Fint lys på felgene, og tøft med blått lys reflektert i asfalten. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Lyset funker, men dama smiler litt rart, hu burde egentlig ha vridd høre hofte mot oss og hatt ett litt sexy smil. Det er noe grønt på kjolen hennes som burde blitt klonet vekk. Lyset på bilen er bra men også noen lys refeksjoner som burde blitt klonet bort. Kun småpirk eller så funker bilde. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Er enig ang. jenta, og har klonet vekk det grønne. Er første gang jeg har lyssatt og fått med meg en 'modell'. Fikk en del hjelp av en kompis til lyssettingen. Takk for konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Øving gjør mester, til å være første forsøk så er dette ganske bra^^ Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 12. juni - "John Snow" Har glemt av junifesten de siste dagene, men slenger ut et fra gårsdagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 12. juni - "John Snow" Up and coming band ? Synes du fikk til bakgrunnen bra.Bandmedlemmet kunne kanskje sett litt mer engasjert ut. Eller vært enda mer distansert? Tom Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 De jobber med saken, Tom Har noen med litt mer fart i, men man skal vel helst kun poste et pr. dag. 14. juni Hvis noen har et makroobjektiv til overs, PM meg for adresse osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå