aaa123 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Heyy. Kjøpte meg denne Samsung I900 Omnia. Strålendes fornøyd med telefonen. Problemet er at jeg får ikke til å konfigurere GPS'en på mobilen. Den skal dessuten være svært god. ''Route 66'' Alt som står der, er bare: '' Henter inn GPS-posisjon.'' Ikke noe annet. Har lest brosjyren men fatter ikke stort der (ang. dette). Hjelp noen? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da er vi to som nylig har kjøpt Omnia:) Du må la den ligge lenge å søke, opptil en halv time, kanskje lenger. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Oi, såpass lenge ja! Da får jeg bare prøve det Funket det med deg? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, den virker utmerket. Gps virker også med Garmin XT Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Jo, fikk den til i går da jeg prøvde. Men tar det en halvtime hver gang jeg har planer om å bruke GPS'en? Prøver på nytt i dag, men det går jo like tregt..og samme beskjed ''Henter inn GPS-posisjon....'' Frustrerende..men okey. Noen teknikker jeg kan gjør i innstillinge elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå