vr Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Trenger et usb-lydkort etter at lydutgangen på laptopen takket for seg. Ser at følgende OS er påkrevd på den jeg har tenkt å kjøpe: Microsoft Windows XP Media Center Edition, Microsoft Windows XP Professional x64 Edition SP2, Microsoft Windows Vista SP1. Jeg har XP Home edition SP3 versjon 2002 , men antar at jeg har 32bit versjonen. Vil dette lydkortet fungere likevel? Hvor ser man hvilket system man har? Jeg har sjekket under Systemegenskaper, men klarer ikke å se at det fremgår der. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 annbefaler dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=365149 Det har jeg paa min laptop og funker med 32 bit XP. Det gir ogsaa en utrolig god lyd for film og musikk! Sinnsykt forskjell fra vanlig laptop lyd kort. Du faar ogsaa med en remote som er grei og ha Lenke til kommentar
vr Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Takker for tips. Mulig jeg satser på en sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå