Gå til innhold

Barnslig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg tror jeg aldri kommer til å vokse opp jeg. fyller 23 om noen dager, og har ikke merket at jeg er blitt noe "voksen" enda.

Jeg spiser glatt is til frokost/middag om jeg vil, bobler med brusen og andre små barnsligheter som følger med. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har også passert 20 med endel år. Men for ikke så lenge siden sprengte jeg en postkasse... Har også drevet litt pyroteknikk på sjøen... :D Ellers tar jeg meg selv ofte i å lage rare lyder når jeg er alene, eller tror jeg er alene :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har også passert 20 med endel år. Men for ikke så lenge siden sprengte jeg en postkasse... Har også drevet litt pyroteknikk på sjøen... :D Ellers tar jeg meg selv ofte i å lage rare lyder når jeg er alene, eller tror jeg er alene :roll:
LoL! :woot: Lager ofte egne hjemme lagde "thunder kings" :D Har masse raketter fra nyttårs enda som eg sparer til noe kult. Det der kommer eg aldri til å vokse fra. :woot:
Lenke til kommentar

Jeg melder meg inn i Lego-fanklubben, Lego er jo helt genialt!

Jeg synes også det er morsomt å kaste spraybokser på bål, slik at de eksploderer.

Jeg har lyst til å kjøpe en butanboks slik de selger på bensinstasjoner og sprenge den ved hjelp av en engangsgrill, men det er ingen som tør å være med på det. :p

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å kjøpe en butanboks slik de selger på bensinstasjoner og sprenge den ved hjelp av en engangsgrill, men det er ingen som tør å være med på det.  :p
Nei nå må du forklare litt mer på ka butanboks er fornoe og kor kraftig smeller det?
Lenke til kommentar

butanboks er sånne små blåe gass-bokser du bruker i den tingen du smelter skismørninga på slalåm skia dine med, eller som du brukte i naturfagen på videregående til å varme opp ting.

Har du kasta lightere på bål før? tenk deg en halv liter med flytende lighter-gass.

Lenke til kommentar

Pyro er GØY!

Pyro kan være konge adrenalinfremdrivende.

I fjor sommer laget vi molotov, og skulle prøve den da. Mesteparten av gjengen var max pyser, og tørte ikke kaste den på en fjellvegg fordi det var litt gress under og det var så tørt, så den ble kastet rett opp på en stor asfaltflekk. Det var ganske konge når den knuste, og det var fete flammer, men ellers bare kurrant. Det var midt på natten, så det var en fet effekt når flammene spredde seg. Vi gikk nærmere og nærmere, og til slutt sto 4-5 av oss bokstavlig talt opp i flammene. (Altså flammene blafret borti buksene våre) Tøyfillen lå i midten og brant bra. Plutselig sparket en til flilla alt han kunne, og siden han sto rett overfor meg, så for filla rett mot meg. Jeg hadde på meg "yndlingsbuksa", som er en deilig Guru bukse jeg har hatt siden 9'ende klasse, som jeg sægger som faen med. Siden buksen blir brukt 400-500 timer i uka (Når jeg kommer hjem fra skolen) så er den slitt overalt, og det er to store hull på knærne (fra søm til søm) Filla for inn i det ene hullet, og ble der. Jeg hoppet til, og spente fra meg, og da for filla ut buksebeinet. Filla ble sparket tilbake, og slik ble leken til at vi sparket denne brannfilla (som fortsatt var i full flamme) frem og tilbake i en femkant. Når filla føyk bortover kom det en enormt fet "swooosj" lyd, slik som når du vifter med en fakkel.

[/kan ikke skrive mode]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...