psultan Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvilke barnslige ting gjør du? Jeg er 21 år gammel, men likevel så: - kjøper jeg iblant Kinderegg og bygger figurene. - synes jeg det er kult å få figurer i frokostblanding-pakken. - spiser jeg en sjelden gang is til middag. - liker jeg å demontere Troikaen før jeg spiser den (først sjokoladeskallet, så geléen, osv.) - lagde jeg og en kompis slim forleden dag (kokte vann, potetmel, og fargestoff) Lenke til kommentar
Smal Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 det er mye morsomt man kan gjøre.... prøve å spise suppe med fingerene:) eller spise det uten hender... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 man er ikke voksen før man tør å være barnslig da alle gjør litt barnslige ting da Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg er 24, og en av mine kjæreste eiendeler er fortsatt Optimus Prime! dette er da til samboerens store irritasjon... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvilke barnslige ting gjør du?Jeg er 21 år gammel, men likevel så: - kjøper jeg iblant Kinderegg og bygger figurene. - synes jeg det er kult å få figurer i frokostblanding-pakken. - spiser jeg en sjelden gang is til middag. - liker jeg å demontere Troikaen før jeg spiser den (først sjokoladeskallet, så geléen, osv.) - lagde jeg og en kompis slim forleden dag (kokte vann, potetmel, og fargestoff) Dare to be stupid.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg er 24, og en av mine kjæreste eiendeler er fortsatt Optimus Prime! dette er da til samboerens store irritasjon... og hva er det? og til mr.ueland (tab trikset funker jo ikke her) ikke dum, men han er voksen nok til å være barnslig da alle liker vel is? eller det å bygge ting? eller tør du ikke å inrømme det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dare to be stupid er en sang fra Weird Al Yancowic om å "dumme seg ut litt" å være morsom Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dare to be stupid er en sang fra Weird Al Yancowic om å "dumme seg ut litt" å være morsom viste det da :oops: Lenke til kommentar
psultan Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Optimus Prime var jo "sjefen" for de gode Transformers'ene. Den var ønskedrømmen til alle i en periode på barneskolen. Jeg hadde den ikke Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Optimus Prime var jo dritgrom! Kan godt skjønne at han fortsatt er en av dine kjæreste eiendeler! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 kinderegg er faktisk utrolig digg. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 transformers var morsomt det ja. helt til det kom en annen leke og overtok for den igjen . så kom det en annen leke og overtok for den igjen ........og slik fortsetter det :wink: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg er bare 16 jeg da, men jeg digger lego Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg er bare 16 jeg da, men jeg digger lego lego er konge!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Lego er jo kult! har ikke drevet med det på maange år men det er kult fordet..... Jeg hadde denne!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg er bare 16 jeg da, men jeg digger lego lego er konge!! Ja, lego er konge:D For og ikke snakke om alle som modder kabinett med lego Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Lego er Konge! Prøv å kombinere med MindStorms DET er kult! Hørt om en som lagde kopimaskin av LegoMindStorms! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Lego rokker brakka. Fast romjuls-aktivitet å bygge en eller annen sinrik innretning i lego. Har Technic Controll Center (v1.0), når jeg blir stor og rik skal jeg køpe meg Mindstorms! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg er bare 16 jeg da, men jeg digger lego lego er konge!! Ja, lego er konge:D For og ikke snakke om alle som modder kabinett med lego Det er faktisk jævla konge. Har dessværre ikke rørt det på en stund nå da (er 16) [stolt]har faktisk mindstorms [/stolt] Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har tonnevis med lego på hytta, fint å fikle med der om kveldene.. Vi kjøpte en slik fin rakett for en stund siden, noe papp greier med en kinaputt som sendte jæve|skapen 200 meter i lufta. Vi laget kjelke i lego, festa på rakett, og fyrte av, råkte nesten nabon, han ble litt vill... Neste prosjekt var taubane, 50m taubane i svak oppoverbakke, tror det var like mange uahengie deler på bakken som hele greia bestod av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå