Nidaroo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bor for tiden i en leilighet der alle 3 leiligheten har tv tilgang, via kabel som går fra veggen. Antar det er analogt siden man kan se på hvilken kanal uavhengig av de andre leilighetene. Er en sånn jack man benytter.. Han som bor under meg sier at det er internett ink. i kabel tven, men jeg klarer ikke å forstå helt hvordan. Må tilkoble en modum eller hva han sa.. Noen som vet? Kan sikkert komme med bilder av utgangen om det skulle hjelpe? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du har sikkert mulighet til å få internett, men da må du ha et modem. Hør med huseier eller de som leverer tv signalene. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ok, så jeg trenger sansynligvis bare et modem også kobler jeg meg på nett? Ikke noe kostnad? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nja. kommer helt ann på. Kan være at en tidligere beboer har hatt internett og modem, men tok med seg modem... Er abbonemanget der trenger du bare et modem, men hvis det ikke er det må du nok bestille, og du plir plutselig litt blakkere. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har du kabel fra CD og det ikke har vært inet fra CD der før så må du ha montør, og da er kostnaden 695kr.. Har det vært inet fra CD tidligere så kan du "Gjøre Det Selv", da blir kostnaden 399kr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå