Gå til innhold

Forslag til Headset tester...


Anbefalte innlegg

Hei..

 

jeg går ut fra at jeg ikke er den eneste her som går på LAN med lusne ørepropper, eller et middelmåls headset som med fulgte den gamle walkman fra 1867 :lol: Har i lengere tid vurdert og letet etter et bra headset. Valgene er mange, så jeg foreslår at hardware.no tester ulike headset. Det mangler vi.

 

Takk..

 

ha en god dag :woot:

 

Hilsen Senitel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå hatt Koss SB-40 med mic ei god stund.

Har bare positivt å komme med om dette headsettet, vanvittig bra komfort, stenger ute støy og har rå lyd. Micen er også god.

 

Jeg har hatt Microsoft sidewinder tidligere, de går i stykker etter 2-3mnd ved vanlig bruk.

 

Jeg hadde gått for Koss SB-40, dette er kanskje beregnet litt mer mot gamers siden det er mic. Men det er et RÅTT headset.

Jeg ga 750,- for det, og syns det er en akseptabel pris for et så rått headset :)

Lenke til kommentar

Headset og headphones er vel 2 forskjellige ting.... Slik jeg har forstått dette er Headset med mic, og dette er definisjonen som går igjen overalt der jeg ser.... Fatter egentlig ikke hvorfor folk kaller headphones for headset, missvisende rett og slett... Når jeg skal søke her på forumet etter tråder om headset så er det bare masse BS om hvor bra div. headphones er

 

:evil::grumpy::evil:

 

Jeg har forresten Trust 410 bass, greie nok men langt fra de beste... Vil nok anbefale koss sine sb-40, eller om du har penger: Sennheiser hmd 280... fete :woot:

Lenke til kommentar
Headset og headphones er vel 2 forskjellige ting.... Slik jeg har forstått dette er Headset med mic, og dette er definisjonen som går igjen overalt der jeg ser....   Fatter egentlig ikke hvorfor folk kaller headphones for headset, missvisende rett og slett...  Når jeg skal søke her på forumet etter tråder om headset så er det bare masse BS om hvor bra div. headphones er

 

:evil:  :grumpy:  :evil:

 

Jeg har forresten Trust 410 bass, greie nok men langt fra de beste... Vil nok anbefale koss sine sb-40, eller om du har penger: Sennheiser hmd 280... fete  :woot:

 

Ja du sier noe der, for meg er headset/headphones det samma :wink:

Lenke til kommentar
Headset og headphones er vel 2 forskjellige ting.... Slik jeg har forstått dette er Headset med mic, og dette er definisjonen som går igjen overalt der jeg ser.... Fatter egentlig ikke hvorfor folk kaller headphones for headset, missvisende rett og slett... Når jeg skal søke her på forumet etter tråder om headset så er det bare masse BS om hvor bra div. headphones er

 

Vet det er litt irriterende, hovedproblemet er som regel at trådstarter spør etter bra headset, når han egentlig mener høretelefoner.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er mest for de som søker etter tråder som har med f.eks. headset å gjøre... Da jeg skulle finne meg ett headset(jeg leter ennå) søkte jeg på det her på forumet og 95%(om ikke mere) hadde med headphones å gjøre... Derfor trur jeg det er viktig å presisere dette...

 

 

:yes::woot::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...