Gjest Penisenmin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nei, det er ikke snakk om sperm (tror jeg). Har seg sånn att jeg de siste par dagene har merket at det kommer hvit/gjennomsiktig seig veske fra penis, nokså likt sperm, men tror ikke det er det, det er. Det er ikke mye som kommer, men kanskje nok til en dråpe eller to som jeg kan presse ut at penis når jeg tar tak i den og "melker den". Er ikke sikker, men det kan være litt sårt i penis, men det er godt mulig at det er bare veska i seg selv jeg kjenner eller at jeg innbiller meg det. Noen som vet hva det kan være ? Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hei. jeg har fått sånn jeg og, jeg leste litt om det på internett, det er ''slim'' i fra sæd. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Is all good, man juice heter det. Naturlig lubrication middel. Lenke til kommentar
Gjest Penisenmin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hmm, tja, det er ikke snakk om når jeg er opphisset heller da Er klar over at glansdroper er vanlig, men dette er snakk om slik jeg sitter å produserer som jeg skriver her nå, slapp penis og ikke spesielt tent... Noen som vet ? Tror kanskje det kan være litt svie også nå når jeg føler etter. Lenke til kommentar
Gjest Penisenmin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Urinerte litt her nå og det er nok litt svie ja, litt slik det føles når en har dansa i senga litt for lenge og går på dass å tisser med småstiv kuk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kom deg til legen. Jeg hadde ikke tatt noen sjanser når det gjelder lillemannen. Lenke til kommentar
Gjest Penisenmin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Synes liksom ikke det er noen vits enda, det KAN jo være glansdråper som finner det for godt å komme ut selv om det ikke er noe opphisselse. Har forsåvidt hatt noe slikt når jeg var liten også, husker ikke hva det var, men fikk noe av legen som jeg skulle sprøyte inn i penis med sprøyte uten sprøytespiss. Neida folkens, ta det med ro, det var ikke i nærheten så smærtefult som det høres ut Er heller ikke noe spesiell lukt av vesken. Tenkte kanskje det kunne være urinveisinfeksjon, men det var labert med treff på google som innvolverte menn, samt hadde en god oversikt over symptomene. Men det er vel liten sjanse for at det er det uansett siden jeg ikke vannlater oftere nå enn ellers. Lenke til kommentar
Gjest Penisenmin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Minner det om cotton cheese? Vet ikke hvordan cs ser ut så vanskelig å si. Nokså likt sperm egentlig, men ikke helt. Lenke til kommentar
Gjest Penisenmin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ingen som har hatt lignende problem ? Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Når ting kommer ut av penis i sammenhenger da det tidligere ikke har kommet ting ut av penis, er det grunn til å sjekke det opp. Mannlig utflod kan være tegn på kjønnssykdommer eller infeksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå