ericwiks Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gigabyte ønsker suksessen til Acer, Asus og MSI og lanserer sine egne Nett-PC-er. Les mer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser ut som det er en del snertne damer der nede - det var en del pupper og kvinnelige former på forsiden nå OnT: Sikler selv på en T1028P - 1366x768 piksler på en 10,2" tablet er.. slett ikke ille! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er jo bare bra, Wheelman. Trenger litt software for å få hardwaren til å fungere. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 10,2" tommer med touch, det er fint. Synd batteritiden var altfor dårlig med 6-celler. Dessuten gidder jeg ikke betale Microsoft-skatt. Oh well. Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Med tanke på at Asus presenterte samme konseptet på CES så ser jeg ikke helt hva som er så innovativt. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er jo bare bra, Wheelman. Trenger litt software for å få hardwaren til å fungere. Hahaha! Så genial metafor, den må skrives ned. Etter min smak er disse fortsatt litt for svake i forhold til pris, har litt for lav oppløsning (er 1280x1024 for mye å ønske seg?), og burde komme med SSD av OK kvalitet. Jeg regner med vi får se noe sånt over nyttår kanskje. Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva er det som skjer her? Hvor er de gode gamle Arsæll-artiklene på 2 linjer blitt av?! Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 M1022 fremstår som en ordinær nett-PC. Den har tilsvarende spesifikasjoner som T1028 og 10.1 tommers skjerm, den eneste forskjellen er designet og en lur dockingløsning. Ved kjøp av M1022 inkluderer Gigabyte en docking-stasjon som kobles til skjerm/TV, tastatur og mus. Docking-funksjonen aktiveres umiddelbart uten behov for noen form for handling og skjermbildet justerer seg selv. Ja, for de som ikke har benyttes seg av PC siden 80-tallet virker nok dette svært innovativt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Likte tablet-utgaven med touch-skjerm jeg. Muligens ganske genial å surfe på i sofa'n når man er dårlig etter en hard kveld på rom-flaska... Bare snu skjermen, klappe den sammen og surfe med finger'n, det er nok ganske perfekt. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skulle ha likt å sett noen multi-touch nett-PC'er i nærmeste fremtid, som ikke var altfor mye høyere priset enn disse her... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Likte tablet-utgaven med touch-skjerm jeg. Muligens ganske genial å surfe på i sofa'n når man er dårlig etter en hard kveld på rom-flaska... Bare snu skjermen, klappe den sammen og surfe med finger'n, det er nok ganske perfekt. bare pass på hvor mageinnholdet tar veien... forøvrig er det langt fra første produkt fra gigabyte med den muligheten... Lenke til kommentar
risotto77 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Likte vekten på S1024, 900g. Nærværet av Windows, fraværet av Debian/Ubuntu, ikke SSD, høy pris, er gode grunner til at jeg aldri vil kjøpe det her. Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dene kune jeg godt legge inn på ønskelista.Men jeg ville nokk ha gåt for 2GB ram og vista eller win7. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) 16:9 Theo. T1028P har en skjerm på 1366x768 - mangler som du nevner bare ION nå Endret 5. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hva mener du Wheelman? Jeg vil ha 1280x800 Vil ikke ha noe 16:9 ræl på en laptop hehe Endret 5. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Nå dette er innovasjon: http://www.engadget.com/2009/06/05/mtube-i...-an-xp-netbook/ Har sine svakhetere, men ett artig produkt som våger å gjøre noe nytt. Endret 5. juni 2009 av disconnected_ Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 HTC shift? eller for den del en KVM switch? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 disc: Herlig tablet-docking konsept hehe. Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 HTC shift? eller for den del en KVM switch? Ser ikke helt hva verken Shift eller en KVM switch har med dette å gjøre. Men du kan kanskje utdype? disc:Herlig tablet-docking konsept hehe. Jeg kunne godt tenkt meg en slik ja. Om noen utvikler ett program for Android som kan brukes for å fjernstyre f.eks. MediaPortal så kan tableten brukes i sofaen både for lett surfing og styring av HTPCen, og så kan du bare putte den i netbooken om du har andre oppgaver som krever endel skriving. Rett og slett to produkter i ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå