Gå til innhold

Audigy2 og z-560


Anbefalte innlegg

Har både logitech høytalerne og audigy2. problemet er at jeg ikke får noe lyd ut av høytalerne når jeg plugger inn høytalerne. har prøvd alle hullene i lydkortet, men ingen virker. "digital out"-hullet gir bare et sus/skurring i høytalerne. hva burde jeg gjøre fo rå fikse dette? litt kjipt uten bass liksom... har et asus A7N8X hovedkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du har innstallert de tilleggs programmene, altså ikke bare drivers. Da får du muligheten til å gjøre en del innstillinger i lydoppsettet, det skal legge seg et nytt ikon på trayen. Still til 5.1 høyttalere, eller whatever z-560 er. Hvis ikke dette funker, ville jeg prøvd å stilt litt frem og tilbake i lydoppsettet.

Evt sende mail til logitech og forklare problemet, kanskje de kan hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Kan jo være noe galt med lydkortet ? Jeg hadde testa med et annet lydsystem hvis du kan få lånt et av noen. Bare for å eliminere ut feil.

Kan jo også være at noe er galt med lydsystemet ditt ? Jeg hadde Creative Inspire 6.1 på audigy2 for ei stund tilbake, funka fet det :)

Lenke til kommentar

er ikke høytalerne. brukte dem på den gammle pc'en og de funker helt fint dersom jeg plugger dem inn i lydporten på hovedkortet. bare for å få det helt klart for meg; det er "digital output"-kanalen som skal brukes på logitech-høytalerne? dersom jeg plugger dem inn i denne får jeg en høy skurre lyd. uansett. dersom de plugges i noen av de andre portene, så skjer det ikek noe i det hele tatt. kjipt... burde vel kanskje ta en titt på selve kortet ja. noen forslag til hva man burde se etter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...