Kridor Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hei, jeg ska ha muntlig eksamen i norsk nå på fredag og jeg vet ikke hvor jeg ska starte med emne mitt, emne mitt er : Kjærlighet, Lag en presentasjon om hvordan temaet kjærlighet presenteres i litterære tekster. Endret 3. juni 2009 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du går i? 10.? Iallefall kjenner jeg noen som kom opp i akkurat dette temaet i 10. ifjor. Eller noe liknende iallefall. De presanterte litt generellt om kjærlighet litt om romantikken (litterær periode 1798-1832) og presenterte noen bøker/tekster med romantikk i fokus, og så tilbake på det de først hadde skrevet. Deretter sammenliknet de og gjorde rede for forskjeller og likheter mellom disse. Romeo og Julie? Lenke til kommentar
Kridor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Du går i? 10.? Iallefall kjenner jeg noen som kom opp i akkurat dette temaet i 10. ifjor. Eller noe liknende iallefall. De presanterte litt generellt om kjærlighet litt om romantikken (litterær periode 1798-1832) og presenterte noen bøker/tekster med romantikk i fokus, og så tilbake på det de først hadde skrevet. Deretter sammenliknet de og gjorde rede for forskjeller og likheter mellom disse. Romeo og Julie? Jeg går i 10. ja. Mange takk for hjelpen, det hørtes ut som en god idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå