Gå til innhold

PlayStation Beta - prøv nye PS3-spill

Kris

Anbefalte innlegg

Faen. Eg så denne tråden før noen hadde svart i den. Tenkte ''Yes! Kris did it again! :D'' Men var ikke hjemme då, så kunne gjøre det. Gledet meg som en unge til å komme hjem for å prøve den. Men neida :(

Synd :(

Får håpe at det kommer noen andre spennende betaer eller at Sony legger ut Uncharted-betaen på PlayStation Store så alle får prøve.

Men de som var blant de 5 første og fikk lastet ned betaen, vil det funke for dem?

Da må vi vente 24 timer mellom hver gang vi skal spille. Er ikke så veldig god løsning det :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Den er knyttet mot beta-kontoen, i motsetning til de andre betaene. Tror at Sony ville at denne betaen skal være mer eksklusiv enn alle andre betaer.

Kanskje for å få opp salgstallene til inFamous siden det følger med kode der?

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Det funker jo ikke.

Det kommer flere betaer senere :)

Ja, da får vi først se hvor populært det blir før det skal bli sticky mener nå jeg.

Kanskje det. Men de andre betaene har blitt veldig populære, f.eks Home betaen som jeg delte med over 300 stykker.

Lenke til kommentar

Ok, har et spm til: Hvis jeg får brukernavn og passord til en som har betaen til Uncharted og laster den ned til min ps3. Må jeg da spille på hans bruker hele tia da, eller kan jeg bare bytte tilbake til min?

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...