Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Faen. Eg så denne tråden før noen hadde svart i den. Tenkte ''Yes! Kris did it again! '' Men var ikke hjemme då, så kunne gjøre det. Gledet meg som en unge til å komme hjem for å prøve den. Men neida Synd Får håpe at det kommer noen andre spennende betaer eller at Sony legger ut Uncharted-betaen på PlayStation Store så alle får prøve. Men de som var blant de 5 første og fikk lastet ned betaen, vil det funke for dem? Da må vi vente 24 timer mellom hver gang vi skal spille. Er ikke så veldig god løsning det :/ Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis man spiller på en annen account, funker det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Nei. Den er knyttet mot beta-kontoen, i motsetning til de andre betaene. Tror at Sony ville at denne betaen skal være mer eksklusiv enn alle andre betaer. Kanskje for å få opp salgstallene til inFamous siden det følger med kode der? Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Helsike ass... Så skikkelig frem til dette... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Heldigvis fikk jeg en kode! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Get this sticky! Hvorfor det? Det funker jo ikke. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei, men jeg (og andre) kommer til å gi vekk beta-koder her. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, da får vi først se hvor populært det blir før det skal bli sticky mener nå jeg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor det? Det funker jo ikke. Det kommer flere betaer senere Ja, da får vi først se hvor populært det blir før det skal bli sticky mener nå jeg. Kanskje det. Men de andre betaene har blitt veldig populære, f.eks Home betaen som jeg delte med over 300 stykker. Lenke til kommentar
Hallis- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det mulig å få en beta-kode fortsatt eller deler dem ikke ut lengre? Om det er noen som har en til overs ville jeg vært evig takknemlig Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis den allerede har startet å laste ned var du en av de 5 første Virket ikke her men var vel ingen bombe.....som sagt,takk for forsøket. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil gjerne få lastet ned betaen Har sendt PM Lenke til kommentar
Hallis- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ok, har et spm til: Hvis jeg får brukernavn og passord til en som har betaen til Uncharted og laster den ned til min ps3. Må jeg da spille på hans bruker hele tia da, eller kan jeg bare bytte tilbake til min? Takker for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Du må bruke hans bruker hele tiden. Og det må gå 24 timer mellom hver gang dere logger inn på forskjellige PS3-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå