Gå til innhold

PlayStation Beta - prøv nye PS3-spill

Kris

Anbefalte innlegg

PlayStation Beta

Beta som holder på nå:

Uncharted 2: Among Thieves

Har du lyst til å prøve Uncharted 2-betaen? Send meg en PM så sender jeg deg brukernavn og passord tilbake. Da kan du logge inn på beta-brukeren og laste ned betaen.

Video som viser hvordan du gjør det:

Har du en beta-kode du vil dele? Send den til meg på PM så legger jeg inn koden på brukeren. Da får alle betaen :)

Tidligere betaer:

• LittleBigPlanet
  • Resistance 2
  • Killzone 2
  • Home

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PM sendt!

vil gjerne informere om at Sony har deaktivert uncharted 2 betaen på kontoer som har brukt dele funksjonen (dvs, Kris sin vil fortsatt fungere hele tiden, men min vil ganske sikkert bli deaktivert etterhvert). så folk vet om det :)

Lenke til kommentar
Har de deaktivert noen? Jeg har delt mange betaer før, men aldri vært noe problem.

Kilde? :)

her snakker de hvertfall om at de har blitt blokkert. som sagt, dette skader ikke deg på noen måte

edit: fikset link til riktig side

Endret av zeox
Lenke til kommentar

Ser at det er flere som har sagt det nå... Trodde ikke at det var et maks-antall, for det har det ikke vært på tidligere betaer.

Er det noen her som har en kode de vil dele, så kan jeg legge den inn på beta-brukeren.

:(

Lenke til kommentar
hm, så den fungerer forstatt på Kris sin Konto?

jeg fikk beskjed om at de 5 aktiveringene allerede var brukt opp :(

laster ned nå men får sikkert samme beskjed jeg også....takk til kris for forsøket da

jeg fikk beskjeden før jeg startet nedlastingen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har sendt pm, men nå først leser jeg videre at den ikke er tilgjengelig... Men er det mulig å få tak i andre betaer også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...