Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, jeg spiller managermode, og nå har jeg serriøst hatt 20 frispark mot meg, i forskjellige kamper da. :p Og i alle desse kampene når CPU får frispark fra 17-25 meter frispark fra målet mitt så scorer det kvar jævla gang. Jeg har enda ikke reddet eller at CPU har bommet på frispark! Blir fuckings sprø.....

Lenke til kommentar
Okei, jeg spiller managermode, og nå har jeg serriøst hatt 20 frispark mot meg, i forskjellige kamper da. :p Og i alle desse kampene når CPU får frispark fra 17-25 meter frispark fra målet mitt så scorer det kvar jævla gang. Jeg har enda ikke reddet eller at CPU har bommet på frispark! Blir fuckings sprø.....

Er vell å time når du hopper med muren veldig godt, men er uansett veldig vanskelig å stoppe. Synes frispark har blitt alllllt for enkelt å score på, fifa 09 var ganske vanskelig, nå er det lett. Er også frustrerende å tape fordi CPUen scorer på hvert eneste frispark de tar.

Lenke til kommentar
Okei, jeg spiller managermode, og nå har jeg serriøst hatt 20 frispark mot meg, i forskjellige kamper da. :p Og i alle desse kampene når CPU får frispark fra 17-25 meter frispark fra målet mitt så scorer det kvar jævla gang. Jeg har enda ikke reddet eller at CPU har bommet på frispark! Blir fuckings sprø.....

Er vell å time når du hopper med muren veldig godt, men er uansett veldig vanskelig å stoppe. Synes frispark har blitt alllllt for enkelt å score på, fifa 09 var ganske vanskelig, nå er det lett. Er også frustrerende å tape fordi CPUen scorer på hvert eneste frispark de tar.

 

Tuller du med meg? På 09 var 25m og innover garantert mål, dupp over muren og der satt den.

Lenke til kommentar
Okei, jeg spiller managermode, og nå har jeg serriøst hatt 20 frispark mot meg, i forskjellige kamper da. :p Og i alle desse kampene når CPU får frispark fra 17-25 meter frispark fra målet mitt så scorer det kvar jævla gang. Jeg har enda ikke reddet eller at CPU har bommet på frispark! Blir fuckings sprø.....

Er vell å time når du hopper med muren veldig godt, men er uansett veldig vanskelig å stoppe. Synes frispark har blitt alllllt for enkelt å score på, fifa 09 var ganske vanskelig, nå er det lett. Er også frustrerende å tape fordi CPUen scorer på hvert eneste frispark de tar.

 

Tuller du med meg? På 10 er 25m og innover garantert mål, dupp over muren og der sitter den.

Er enig med deg nå :p Mye enklere nå enn før som jeg har nevnt tidligere og det er fint at andre syntes det også ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva menes med "Sett opp et mål med en høy pasning i 2 kamper på rad" ???? Det gjelper ikke å lobbe igjennom og skore, innlegg hjelper ikke. Hva skal man gjøre? Fikk 1/2 i stad men vet ikke helt hva eg gjorde..

Kanskje det ikke kan være selve assisten, men pasningen før det?

Lenke til kommentar
Jeg hopper ikke tidlig eller noe, skjønner det bare ikke. Når folk tar frispark, holder dere inne noen knapper da eller? Snakk om ps3.

 

For å hoppe tar man dobbelt Trekant.

 

Når man skyter så holder man inne L1 slik at skuddet blir hardt. Hold poweret til det oranasje! :) Så blir det mål, er det mur, så skrur du runt ved å sikte utenfor. Men, for så og bruke stikke den veien du vil at ballen skal snu.. Samtidig som du holder runding/lader opp skuddet.

 

Et tips er å trene seg litt på frispark. I hovedmenyen så tar du O. Så kommer du opp 1 vs 1 mot keeper. Hvis du da trykker SELECT så kan du velge dødball (eller frispark er usikker) så kan du øve, helt til du mestrer det! ;)

Lenke til kommentar
Hva menes med "Sett opp et mål med en høy pasning i 2 kamper på rad" ???? Det gjelper ikke å lobbe igjennom og skore, innlegg hjelper ikke. Hva skal man gjøre? Fikk 1/2 i stad men vet ikke helt hva eg gjorde..

 

Hvilket nummer og hvilken kategori er det?

 

Pasninger nummer 17

 

Hva menes med "Sett opp et mål med en høy pasning i 2 kamper på rad" ???? Det gjelper ikke å lobbe igjennom og skore, innlegg hjelper ikke. Hva skal man gjøre? Fikk 1/2 i stad men vet ikke helt hva eg gjorde..

Kanskje det ikke kan være selve assisten, men pasningen før det?

 

Det er faktisk mulig...

Lenke til kommentar

Har problemer med å logge inn online. Logget inn en gang men logget ut for å endre innstillingene, etter det står det bare "error..." når jeg logger inn og det går ikke an å lage ny account siden står at jeg allerede har. Lagde et nytt passord i tilfelle jeg hadde feil, men "Error..." dukket bare opp igjen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...