Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg bruker L2/LT også. Usikker på om jeg faktisk gjør det, men akkurat nå virker det litt fornuftig for meg. Med bare stikken, så vender spiller opp og skyter ballen 3-4 meter fremfor seg. Fungerer greit om forsvarer er på ryggen din, men ikke om han har 1-2 meters avstand. Meter er selvsagt umulig å anta i spillet, men i mangel av noe bedre måleenhet velger jeg å omtale avstand som "meter".

Lenke til kommentar
5) Players you loan out can be sold by the clubs you loaned them to.

 

6) Newly signed players vanish from your squad with no warning. They just disappear, and then if you look them up they’re playing for someone else.

 

Epic :!:

 

Edit: Noen som har merket at om du spiller med ett lag i nest høyeste divisjon i England og tar 1. plassen så kvalifiserer du deg for champions league, eller EPL eller hva det heter?

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Jeg fatter det ikke. Uansett hva jeg gjør, så er det umulig å holde tett bakover. Jævla frustrerende

Der er vi to, spiller på vanskligste i manager mode og jeg har kanskje 15 kamper uten innslupne mål gjennom sesongen. Er utrolig frustrerende å styre kampen, menså får det andre laget ett skudd og det er mål, eller at forsvaret alltid gjør tabber, eventuelt keeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...