Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite newbie spørsmål; Det er noen "Quick tactics" der som kan brukes under kamp uten å pause spillet. Trykker jeg til høyre eller venstre kan jeg skifte mellom Ultradefensiv, defensiv osv. Men trykker jeg opp eller ned havner jeg bare på taktikk offsidefelle? Det e rjo noen andre der i tillegg, hvordan kan jeg velge disse - må jeg gjøre noe mer enn opp/ned?
Når opp og ned virker sier det seg selv at høyre/venstre også funker, eller det er i hvertfall verdt et forsøk.

 

Trykk ned først, så får du opp offensiv meny. Trykker du opp, får du opp def meny.

 

Mulig jeg misforstår her nå men jeg lurer på om han mener om man kan velge å tildele andre hurtigtaktikker til de knappene. Hvis det er spørsmålet så er svaret: ja det kan man.

 

I samme meny som man lager custom tactics kan du også gå inn og velge hvilke taktikker det skal byttes til ved trykk på høyre/venstre/opp/ned knappene. Der kan du tildele en hvilken som helst taktikk, inkludert dine egne hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt spillet i ei uke, og jeg har nå konkludert med at det er et jævla drittspill.

 

Førsteinntrykket var at det var sinnsykt bra. Gameplayet er etter min mening bedre enn noengang.

 

MEN, når forsvarsspillerene løper rundt som hodeløse høns, og når keepern er så forbanna talentløs som han er(tenker da på at han rusher ut altfor tidlig, og at han ikke er i stand til å redde lobber), så er hele spillet ødelagt for min del.

 

Håper Konami klarer å levere et godt gammelt PES-spill igjen, på nivå med de gode gamle PES-spilla. Da er det liten tvil om hvilket spill som skal få æren av å stå ubrukt i hylla og samle støv.

 

Skjerp dere, EA.

 

 

jeg skjønner rett og slett ikke hva du babler om, jeg har ikke hatt ett eneste slik problem med keeper eller forsvarerene mine..

 

Da har du enten A: Ikke peiling. Eller B: Ikke spilt FIFA 10 lenge nok.

Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt spillet i ei uke, og jeg har nå konkludert med at det er et jævla drittspill.

 

Førsteinntrykket var at det var sinnsykt bra. Gameplayet er etter min mening bedre enn noengang.

 

MEN, når forsvarsspillerene løper rundt som hodeløse høns, og når keepern er så forbanna talentløs som han er(tenker da på at han rusher ut altfor tidlig, og at han ikke er i stand til å redde lobber), så er hele spillet ødelagt for min del.

 

Håper Konami klarer å levere et godt gammelt PES-spill igjen, på nivå med de gode gamle PES-spilla. Da er det liten tvil om hvilket spill som skal få æren av å stå ubrukt i hylla og samle støv.

 

Skjerp dere, EA.

 

 

jeg skjønner rett og slett ikke hva du babler om, jeg har ikke hatt ett eneste slik problem med keeper eller forsvarerene mine..

 

Da har du enten A: Ikke peiling. Eller B: Ikke spilt FIFA 10 lenge nok.

 

Eller C: Rett.

 

Og du kan ikke diskutere MIN erfaring, like lite som du kan diskutere andres :)

Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt spillet i ei uke, og jeg har nå konkludert med at det er et jævla drittspill.

 

Førsteinntrykket var at det var sinnsykt bra. Gameplayet er etter min mening bedre enn noengang.

 

MEN, når forsvarsspillerene løper rundt som hodeløse høns, og når keepern er så forbanna talentløs som han er(tenker da på at han rusher ut altfor tidlig, og at han ikke er i stand til å redde lobber), så er hele spillet ødelagt for min del.

 

Håper Konami klarer å levere et godt gammelt PES-spill igjen, på nivå med de gode gamle PES-spilla. Da er det liten tvil om hvilket spill som skal få æren av å stå ubrukt i hylla og samle støv.

 

Skjerp dere, EA.

 

 

jeg skjønner rett og slett ikke hva du babler om, jeg har ikke hatt ett eneste slik problem med keeper eller forsvarerene mine..

 

Da har du enten A: Ikke peiling. Eller B: Ikke spilt FIFA 10 lenge nok.

 

Eller C: Rett.

 

Og du kan ikke diskutere MIN erfaring, like lite som du kan diskutere andres :)

 

Hvis man ikke har hatt noe problemer med keeperene så godtar man enten ræva keeperspill eller man har ikke spilt lenge nok, det er sånn det er. VDS eier ikke ro i det hele tatt i enkelte tilfeller.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått svar på hvorfor Vidic plutselig var vekk i manager mode men ikke i exibision match, jada skriveleif.

 

Det trengs uten noe som helst tvil, er STOOOOOR oppdatering her, å den burde komme rimelig kjapt

Hvorfor var han borte da ?

han eksisterte liksom ikke på laget. hvorfor vet jo ikke jeg, det er sikkert en bug som Veldi mange andre

Lenke til kommentar

herregud fifa 10 er elendig, spilte mot en på nettet, jeg var mye bedre, hadde alt av spill, men han vant selvfølgelig, makan til dårlig AI på forsvarsspillerene og så utrolig mye feil de på laget mitt gjør, og alle pasningsfeilene(kan godt skylde på meg men når eg trykker X en vei og den går en annen en så vet jeg ikje hva jeg skal gjøre) han slo i tillegg alle mine forsvarsspillere på hodet på sine cornere og han scoret og. Hvorfor taper jeg alle mine cornere på hodet?har aldri nubbesjangs. nei det var faktisk nummeret før jeg knakk hele spillet her no, makan til kjempe urettferdig tap har eg aldri opplevd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...