Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, problemet med resetede rankinger har med serverne å gjøre?

 

En ting er det ingen tvil om, Berbatov suger HARD, noe av det tregeste som eksisterer, uten norske spillere da så klart i dette spillet

 

Spill annerledes, og ikke bare send i bakrom. Får Berbatov ballen rundt 16 meteren er det mål ofte. sykt god avslutter.

Lenke til kommentar
Jeg orker snart ikke å spille mer FIFA10. Jeg tapte de siste fire kampene takket være at EA logger meg ut og gir meg tap, tusen takk. Jeg ledet de alle komfortabelt.

 

+1

 

Vært myyyyye tull i det siste ja. :/

jeg er litt skuffa over alt tullet, jeg får ikke spilt live season, da låser bare spillet seg. ellers veldi ustabilt online.

Lenke til kommentar
Denne spilløkten er ikke lenger tilgjengelig.

 

Får jeg opp hver gang på h to h på online.

 

Noen løsninger?

 

Skjer det midt i kampen så kan det skyldes at enten du eller motstanderen mister nett eller at han quitter midt i matchen.

 

Men EA sliter med serverene så tipper det er det

Lenke til kommentar
Jeg orker snart ikke å spille mer FIFA10. Jeg tapte de siste fire kampene takket være at EA logger meg ut og gir meg tap, tusen takk. Jeg ledet de alle komfortabelt.

 

Skjedde med meg og ett par ganger. Har kun spilt en kamp online de to siste dagene, og heller kost meg med manager mode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Prøver å spille 2vs1 match over nettet med noen kompiser, men jeg klarer bare å få invitert en person =S Går inn på online team play,play friends og får invitert 1 person, men får får ikke valget om å invitere en til.. hjelp =S

 

PS3

Gå innpå den knappen i midten -> friends -> invite to game. Er i hvertfall sånn på 360.

 

Et lite newbie spørsmål; Det er noen "Quick tactics" der som kan brukes under kamp uten å pause spillet. Trykker jeg til høyre eller venstre kan jeg skifte mellom Ultradefensiv, defensiv osv. Men trykker jeg opp eller ned havner jeg bare på taktikk offsidefelle? Det e rjo noen andre der i tillegg, hvordan kan jeg velge disse - må jeg gjøre noe mer enn opp/ned?
Når opp og ned virker sier det seg selv at høyre/venstre også funker, eller det er i hvertfall verdt et forsøk.

 

 

Funker Gameface hos dere?

Nei.

Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt spillet i ei uke, og jeg har nå konkludert med at det er et jævla drittspill.

 

Førsteinntrykket var at det var sinnsykt bra. Gameplayet er etter min mening bedre enn noengang.

 

MEN, når forsvarsspillerene løper rundt som hodeløse høns, og når keepern er så forbanna talentløs som han er(tenker da på at han rusher ut altfor tidlig, og at han ikke er i stand til å redde lobber), så er hele spillet ødelagt for min del.

 

Håper Konami klarer å levere et godt gammelt PES-spill igjen, på nivå med de gode gamle PES-spilla. Da er det liten tvil om hvilket spill som skal få æren av å stå ubrukt i hylla og samle støv.

 

Skjerp dere, EA.

 

 

jeg skjønner rett og slett ikke hva du babler om, jeg har ikke hatt ett eneste slik problem med keeper eller forsvarerene mine..

Lenke til kommentar
Funker Gameface hos dere?

 

Fikk endelig lastet opp gameface i Fifa i dag, etter at jeg oppgraderte til gold. Laga det ei stund før Fifa kom ut. Resultatet ble ikke så bra, som du ser. Ligner jo, men jeg ser jo ut som en jævla mimeartist. Er kanskje bleik, men ikke så bleik. Må vel lage nytt når serverne er i orden. Dumt man ikke kan fikse hudfarge i selve spillet. Har lest om folk med lilla, svart og hvite ansikter. Men Gameface er jo fortsatt en beta.

post-59744-1254943227_thumb.jpg

post-59744-1254943241_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...