Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Snakker vi tidenes dårligste FIFA spillmusikk her?

 

Har hatt maskinen på pause et par ganger, og kan ikke la være å mute lyden fordi musikken er irriterende dårlig. Må vel sjekke om jeg kan få podcasten av disse folka som jabber om FIFA som standard "pausemusikk". Vet ikke om det finnes podkast på FIFA 10 en gang..

Noen av sangene er jo kule da. Hele listen, med mulighet for å høre, finner dere her:

 

FIFA 10 soundtracks

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har følgende irritasjonsmomenter: Mine medspillere løper veldig ofte rett i meg, eller rett i dem, unaturlig mye, slik at jeg mister ballen. Mottakene er som regel altfor dårlig og klarer ikke å etablere et skikkelig kjapt, greit og direkte pasningsspill. Mottakene ender som regel med at motstanderen mottar ballen.

Lenke til kommentar

La luuuuuz del ritmo, la luz del ritmo.

 

Etter en irriterende natt med store tap, leste jeg innleggene deres og gikk online et par kamper. Fant fort ut hva som hadde vært svakheten min. Jeg ruser alt for mye med back-rekken. Har nå begynt å la de spille i midtbaneleddet, og heller låse dem av når de kommer nærmere. Da funker det flott å etablere FIFA10-gameplay oppover på banen når jeg vinner ballen. Ser mye bedre ut nå, etter jeg fikk ordnet litt på det defensive.

Lenke til kommentar

Hva mener du med ruser? At du løper langt opp med de?

 

Det som irriterer meg mest med Fifa ved siden av at det er et helvete å score fra skrå vinkel, selv fra kloss hold, er det at forsvarerne får downs når angripende lag sentrer gjennombruddspasninger. Virker nesten som at spillet insisterer på at angripende lag må få de første meterne gratis så lenge det er slike pasninger. Forsvarerne stopper nesten litt opp.

Lenke til kommentar
Ja, PSN er stabilt, men faller utav Pro ranked kamper, der du spiller sammen med mange andre.

 

Pro Ranked Matcher funker sjeldent, men om eg kommer inn faller eg aldri ut. Pro Club Championshop er genialt. Skoret 41 mål på 27 kamper for klubben, moro å være toppskorer :!: Vi har spilt godt. Med 17-6-4... Så vi har en meget god start...

Lenke til kommentar
Haha, lukter det patch fra EA?

 

Patch må komme!!! Klikker snart på dette spillet. Er ikke så ofte vi er nok til å spille Fifa klubb derfor pleier eg å spille Pro Ranked Match, det er HELT umulig å finne en eneste match. Finner Ranked med engang men ikke Pro Ranked. Leser på EA sine forumer at ingen komme innpå Pro Ranked Match :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...