Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til monster-mann i boksen? Må ha en å slå på med Zhirkov/Giggs og Valencia. Monster-mann er da en videreutvikling av target-man. Han skal gå på alle innlegg. Ikke dukke under forsvarsspillerne hver gang. Er United. Har lagt inn bud på Cardozo (202 cm) men vurderer også Carew. Dzeko fikk jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Zlatan om du har penger, satan han er alt du trenger.

 

I det lyriske hjørnet idag. Fant 2v2 via lobbyene, en ny dimensjon for min del.

 

Google open nat, som vanlig.

 

Om ikke må du bare tåle at noen glir bort.

 

Var sånn på 09 også, har ingenting med ea-serverne som skal/må/heller på med å oppdateres.

Lenke til kommentar

Slo et innlegg med Evra som ble headed i buret av motstandernes forsvarere, også får Evra scoringen???

 

Det burde fikses så snart som mulig.

 

Video av praktmålet... http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10569402

 

Opplevde enda en bug når jeg scorte et nytt i samme kampen, på straffe. Spiller med Virtual Pro, så like etter at dommeren blåste for straffe gikk jeg inn og satte min Pro som straffeskytter. En bug må ha oppstått da, for se hva som skjedde...

 

http://www.easports.com/media/play/video/10570508 Herregud.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg åssen Club games funker i Fifa10 ?

Jeg starta en klubb, men det er sånn Pro klubb hvor man tar med pro-ene sine som man har laget?

 

Stemmer.

 

Opplevde enda en bug når jeg scorte et nytt i samme kampen, på straffe. Spiller med Virtual Pro, så like etter at dommeren blåste for straffe gikk jeg inn og satte min Pro som straffeskytter. En bug må ha oppstått da, for se hva som skjedde...

 

http://www.easports.com/media/play/video/10570508 Herregud.

 

:lol:

 

den var rett å slett genial!!

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg åssen Club games funker i Fifa10 ?

Jeg starta en klubb, men det er sånn Pro klubb hvor man tar med pro-ene sine som man har laget?

 

Stemmer.

 

 

Jo, men er dette eneste modusen? Får jeg ikke brukt et standard lag som Barcelona, uten at alle som er med må bruke pro's?

Lenke til kommentar

Flott bugget transfersystem. Satte noen spillere på transferlista før vinduet åpnet (tror jeg). Siden jeg ikke får kjøpt uten å selge, prøver jeg å gå inn på overgangslisten for laget og gjøre flere salgbar. Statusen på alle er likevel "ingen", men får beskjed om at jeg ikke kan "selge" flere spillere siden det kan ødelegge moralen i klubben. Har ikke solgt en jævlig spiller. Forbannede greier.

Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt spillet i ei uke, og jeg har nå konkludert med at det er et jævla drittspill.

 

Førsteinntrykket var at det var sinnsykt bra. Gameplayet er etter min mening bedre enn noengang.

 

MEN, når forsvarsspillerene løper rundt som hodeløse høns, og når keepern er så forbanna talentløs som han er(tenker da på at han rusher ut altfor tidlig, og at han ikke er i stand til å redde lobber), så er hele spillet ødelagt for min del.

 

Håper Konami klarer å levere et godt gammelt PES-spill igjen, på nivå med de gode gamle PES-spilla. Da er det liten tvil om hvilket spill som skal få æren av å stå ubrukt i hylla og samle støv.

 

Skjerp dere, EA.

Lenke til kommentar

bare lurer på en liten ting her:

er pc utgaven og xbox360 utgaven så å si lik?

har en kammerat som digger fotballspill og vi gamer fifa ofte hos han på xboxen. Men siden jeg ikke har xbox så eier han meg ofte (les: hver gang) :p

 

så jeg lurer på å kjøpe meg en kontroller til pcn og fifa for å trene litt :D

 

Men det er jo lame om det er forskjell da, for da er jeg jo god på pcversjonen uten grunn :/

Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt spillet i ei uke, og jeg har nå konkludert med at det er et jævla drittspill.

 

Førsteinntrykket var at det var sinnsykt bra. Gameplayet er etter min mening bedre enn noengang.

 

MEN, når forsvarsspillerene løper rundt som hodeløse høns, og når keepern er så forbanna talentløs som han er(tenker da på at han rusher ut altfor tidlig, og at han ikke er i stand til å redde lobber), så er hele spillet ødelagt for min del.

 

Håper Konami klarer å levere et godt gammelt PES-spill igjen, på nivå med de gode gamle PES-spilla. Da er det liten tvil om hvilket spill som skal få æren av å stå ubrukt i hylla og samle støv.

 

Skjerp dere, EA.

Dobbelttap på Y, så blir keepern stående på strek. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...