Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Hehe, lære meg forsvarspill. Det er ikke saken her, gutten min. Hele greiene her er at Forsvars spillerne på Fifa09 oppfører seg utrolig latterlig. Ofte så bare springer spillere rett igjennom spillern man er. Eg har vært på topp på Norge leaderboards (5plass) og 1300 i verden, så noe du ikke skal, er å lære meg fifa :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke med i NM, nei. Eg synes bare at Real Madrid er utrolig dårlige. Og Barca er altfor gode. Ingen Trege spillere. I virkeligheten har dem flere. Men på Fifa er alle raske. 70% av alle som spiller FIfa er United, forstår ikke du hvorfor så er du ikke så veldig smart. Utrolige mye tull som skjer når du spiller mot dem, umulig å springe fra dem i forsvar. Definitivt det mest overdrevne laget i Fifa09.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ronaldo og Rooney har fart, men Berbatov og Scholes f.eks, er sørpetreige. Hvorfor legger du bare ikke forsvaret ned på 16m, eller 5 i forsvar? Inter med Cordoba er vrien å gå ifra, selv om Rooney & co har fått litt fart på seg.

Lenke til kommentar

Pleier som regel å spille med opprinnelig formasjon. Nå er uansett FIfa09 lagt vekk og eg skal ikke spille Fifa før Fifa10, dette er pga alle Bugs som har kommet de løpet av de siste månedene. Umulig å spille Fifa Clubs. Har over 1400 Kamper der. Men Dream Team gjorde at eg sluttet å spille Fifa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har bare opplevd Dream Team en gang, og da hadde et Sør-Koreansk lag, 5 stjerner, bare leava. Funker bra med å legge forsvaret lavt og kompakt, men bare vær sta du.

Lenke til kommentar

For å dra tråden litt on-topic.

Nye bilder ? (tror de er nye)

fifa10ps3gameplay001a.jpg

fifa10ps3gameplay002.jpgfifa10ps3xavi001.jpgfifa10ps3xavi002.jpg

Bilder av den nye treningsmodusen:

barcafreekickrightplaye.jpg

fifa10ps3setpiececreato.jpg

milanfreekickcentrecame.jpg

milanfreekickcentreplay.jpg

xavifreekickrightbehind.jpg

ronaldinhofreekickcentr.jpg

Youtube video som viser en del screenshots

Legger til litt kommentarer om spillet jeg fant:

So some of the new stuff, firstly there is the moveable wall. This really makes a difference in defending a free kick and gives the defensive team a sporting chance at stopping those 19 yard driven across the keeper free kicks that in 09 are nigh on impossible (even with the extra man trying to cover the gap).

Quick free kicks. They work just like the current gen version in that when the play occurs your player will look to take a quick one but after a set time it will change to a standard free kick (3rd person).

Now on to my favorite bit. Before taking a direct freekick you can press R1/RB which brings up a menu to select the kick taker. Its not the most advanced feature in the world but it does give you better options for left and right of the box or if you want to use pace to drive a shot or if your feeling cheeky drive one under the wall. I like this feature alot!

So practice mode. Well this is by far the best new addition to the game bar 360 dribbling. What it allows you to do is select X v X and choose either attack or defensive side.

Things to note are the attacking team gets all the throwins and corners giving you ample opportunity to fine tune corners etc. The great thing is its also multiplayer meaning you can play on the same side and really practice team work and making those killer runs or swap it round practice tackling and jockeying.

We played a practice match with 4 players on each team with 2 humans on each side........4 players having to cover the length of the pitch nearly kills them for 10 mins. It was a fun game as there is no ref and so little players we were scoring lots and murdering each other with slide tackles. I have to say it was as fun as sensi soccer with a few mates and lots of beers. Exhausted players being sythed down spectaularly to then have to get up and chase back.

Enjoy

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
Ja du kan dette med å svare frekt. Bare fordi eg synes Fifa09 er latterlig dårlig. Pga fartforskjeller på spillet som er utrolig urimelige. Dette er det ikke bare eg som sier. Bare fordi en haug av noobs som elsker å spille med United elsker æ svare meg når eg sier det akkurat som det er.

Kan egentlig støtte dette. Skulle gjerne spilt med United, men det blir rett og slett for enkelt. Spiller derfor med Bayer Munchen, noe som jeg føler er et av de mest realistiske top lagene.

Lenke til kommentar

Eg liker veldig godt å spille med Bayern selv, nå vet jo vi alle hvilken lag som kommer til å dominere på Fifa10, eg skal ikke nekte at eg som er Real Madrid fan kommer til å være dette laget en del, men ikke alltid. Likte Arsenal veldig godt også på Fifa09, så kommer nok til å være dem en del på Fifa10 også :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Innlegg som foksuserte på person i stedet for sak er fjernet fra tråden. Minner på at innlegg skal holdes i en høfflig og saklig tone, og fokusere på sak og ikke person. Vi har nulltoleranse overfor personangrep.

Innlegg som ble vurdert til å bryte med dette er fjernet.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Tull og tøys når folk kommer å sier at det bare er å lære seg forsvarspill når man spiller mot Ronaldo. Uten tvil den mest overvurderte spilleren i spillet, og det er en grunn til at han brukes på topp konstant. Zlatan ser jeg ikke hvordan noen blir løpt fra. United og Barcelona er egentlig de desidert beste lagene, men jeg er uenig i at det er noen særlig overdriving i Barcelona. Henry er ekstremt hurtig, Eto'o er på grensen til å være profesjonell sprinter og Messi har definitivt et rykk som kan konkurrere med samtlige. Iniesta er så vidt jeg husker ikke så altfor rask eller. Xavi og Yaya Toure har vel knapt fart i spillet. Stopperene til Barcelona er treige og backene er raske. Stort sett så synes jeg Barcelona er nært perfekt.

Forsvarere i FIFA 10 må få bli like raske som de er; Ferdinand er en spiller som er undervurdert, og det er flere andre stoppere som har latterlig lav fart, Cordoba er unntaket.

Jeg kommer til å spille med United/Barcelona i FIFA 10 som jeg har gjort i tidligere spill. Utforsking med Real Madrid kommer jeg helt sikkert til å gjøre, men jeg tror Barcelona kan konkurrere med de på spillet og at Antonio Valencia forhåpentligvis får en update.

Noen som har lyst til å tippe hvordan folk kommer til å bruke RM? (Tar utgangspunkt i spillerene som er der nå)

Casillas

Sergio Ramos - Raul Albiol - Pepe - Marcelo

Arjen Robben - Alonso - Kaka - Sneijder

Cristiano Ronaldo - Benzema

Fart kommer nok fortsatt til å ha en stor del å si, og da er det sannsynlig at folk fortsetter å presse på med Ronaldo på topp, men forhåpentligvis vil forsvarere være smarte nok til å starte defensive løp tidligere når den lange blir slått i bakrom.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

For min del blir det:

-----------------Casillas

Ramos-------Albiol---Pepe-------Marcelo

-----------------------Lass

--------------Kaka

Ronaldo-------------------------Robben

------------Higuain----Benzema

Subs:

-Arbeloa

-Garay/Metzelder

-Alonso

-Sneijder

-Raul/Negredo

Hvis 7 subs to spisser + Gago eller Granero

Eller

-----------------Casillas

Ramos-------Albiol---Pepe-------Marcelo

------------Lass--------Alonso

--------------

Ronaldo----------Kaka-----------Robben

-------------Benzema/Higuain

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...