Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Den achievementen som å spille en hel be a pro sesong uten å simme en kamp, får jeg ikke den nå siden jeg klarte å bli skadet i en landslagskamp slik at resten av kampen ble simmet ?

 

Det samme skjedde meg, jeg fikk den ikke, pro'n min ble skadet så hele neste kamp måtte simmes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mornings:) Kjøpte fifa10 til xbox360 på lanseringsdagen ;) Sinnsykt moro dette, spesiellt når kompisene kommer og alle er keene på å vinne!

 

Men det er en ting vi ikke helt klarer å få til, det er å skru ballen.. Når du har et frispark eller noe så er det vanskelig å få skrudd den riktig.

 

Noen som vet hvordan dette gjøres? Var mye lettere på 09...

 

Takker for tipsa!

Prøvd å bare holde inne RB?

Lenke til kommentar
I 09 kunne man score på 9 av 10 forsøk i 45* vinkel innenfor 16m, nå er det i bestefall 1 av 6.

Et helvete å score hvis man kommer langt til siden for mål, ja. Urealistisk vanskelig imo. Keeperne er litt for gode for min smak.

 

Bare jeg som syntes det er lettere å score på frispark selv fra skråere vinkler, enn det var i 09? Dupper ballen over muren fra nesten alle vinkler og lengder (litt overdrevet, men alikevel :p ).

Lenke til kommentar
Haha, nå er Fifa mongo online. Skulle ta frispark med Messi på Barca og så skulle jeg skytte så hoppet han over og nå går det ikke ann å røre spillerne eller noe. Så står klokka på 32.54.

Damn, irriterende. Så har jeg ikke flere pauser igjen.

Du hadde Playstation, aight?

Ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hei!

 

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en PM til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for administratorene på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...