Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffet over baneforholda. Hvor ofte ser Emirates eller Old Trafford ut som sølepytter egentlig? hater den brune smørja av en detalj de har trøkt inn overalt.

 

-Altfor få baner og jeg syntes selve plasseringa av måla på de ulike stadia er latterlig uekte, akkuratt som på 09. På Anfield feks står måla hundre meter fra tribunen...

 

- Det som plager meg mest er at netta er harde/tunge og ikke "strame" og elastiske som på 09. Føles jo som man skyter ballen inn i et jernbur. Dessuten er de noe plåsete og det er ingen variabler. Alle netta er dønn like. Skuffende av EA.

 

- Savner også de svarte netta fra 08.

 

- Dårlig mulitplayer modus på be a pro.

 

Ellers er spillet ufattelig bra. Kun dette jeg har å klage på sålangt.

Lenke til kommentar

Digger at de har fjerna små irriterende detaljer. Nå endrer Virtual Pro-spilleren din seg i alle saver om du bytter frisyre eller sko, f.eks.

 

Det går også an å bytte trøyenummer i Manager Mode. Utrolig hvor lettet jeg ble når jeg fant det ut.

 

 

Foreløpig er jeg hekta på Virtual Pro Accomplishments, og prøver å få gjort så mange av de som mulig.

Lenke til kommentar
Det går også an å bytte trøyenummer i Manager Mode. Utrolig hvor lettet jeg ble når jeg fant det ut.

 

Også bra at man kan bytte draktnummer på Be A Pro. Var ikke så veldig kult å spille med 69 på ryggen på landslaget i 09.

 

Ellers er det mange snodige ting angående banefrohold som sagt. Spilte Premier League og der kom snøen allerede i september. Det vare ikke bare litt heller. Hele banen var dekket. Men kult at det i hele tatt er med. Er mye sjarm i å se frostrøyken fra spillerne og ballen få stor fart i snøen. Synd at det ikke automatisk blir gul ball.

Lenke til kommentar

sikker på at 90% av kampene mine i league 1 var spilt med regn eller snø. greit nok at det kanskje ikke er beste forholdene i England men det ble litt latterlig når det var snø/regn om hverandre nesten hele sesongen.

 

Men jeg elsker fysikkmotoren de har fått til på våt bane så greit nok.

Lenke til kommentar
Det går også an å bytte trøyenummer i Manager Mode. Utrolig hvor lettet jeg ble når jeg fant det ut.

 

Også bra at man kan bytte draktnummer på Be A Pro. Var ikke så veldig kult å spille med 69 på ryggen på landslaget i 09.

 

Ellers er det mange snodige ting angående banefrohold som sagt. Spilte Premier League og der kom snøen allerede i september. Det vare ikke bare litt heller. Hele banen var dekket. Men kult at det i hele tatt er med. Er mye sjarm i å se frostrøyken fra spillerne og ballen få stor fart i snøen. Synd at det ikke automatisk blir gul ball.

Det ble automatisk gul ball hos meg etter 2 sesonger med karrieremodus. :)

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at en spiller plutselig fryser? Som dere ser på videoen så følger hodet ballen, mens står i ro i et sekund.

 

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10527027

 

Televinkel:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10526936

 

Jeg opplevde det på demoen, da frøs han i løpeposisjon rett utfor 16-meteren, og ble normal igjen når ballen nådde midtbanen.

Lenke til kommentar

Artig at forsvarere har 0 ballkontroll. I går spilte jeg med Sunderland og en forsvarer løp inn en svak heading som var på vei bort fra mål fra 5 meteren. Det skjedde i det 90. minutt. Var "litt" irritert da (med kunstig hardt trykk på "litt", noe alla Thomas Gjertsen sin uttale).

Siden jeg til slutt vant kampen 4-3 etter scoring på overtiden fikk jeg 2 Achivements endte det godt denne gang.

Ble forøvrig rundtspilt av Marseille og Ben Arfa i går. Aldri sett noen ha så god kontroll på finter i Fifa før. Arfa scoret 3 mål og la opp til de siste 2, etter å ha raidet rundt med halve laget mitt (var Sunderland igjen..).

Lenke til kommentar
Litt skuffet over baneforholda. Hvor ofte ser Emirates eller Old Trafford ut som sølepytter egentlig? hater den brune smørja av en detalj de har trøkt inn overalt.

 

-Altfor få baner og jeg syntes selve plasseringa av måla på de ulike stadia er latterlig uekte, akkuratt som på 09. På Anfield feks står måla hundre meter fra tribunen...

 

- Det som plager meg mest er at netta er harde/tunge og ikke "stramme" og elastiske som på 09. Føles jo som man skyter ballen inn i et jernbur. Dessuten er de noe plåsete og det er ingen variabler. Alle netta er dønn like. Skuffende av EA.

 

- Savner også de svarte netta fra 08.

 

- Dårlig mulitplayer modus på be a pro.

 

Ellers er spillet ufattelig bra. Kun dette jeg har å klage på sålangt.

 

Endelig en som også legger merke til det! Irreterer meg at det ser ut som om det er en tennisbane i hver ende bak målene på Anfield, når de egentlig skal sitte kliss inntil tribunen, slik de gjør på OT og The Bridge.

 

Enig i det med nettene. Eller jeg var i hvertfall det når jeg nettopp hadde begynt å spille, nå må jeg si at jeg er blitt litt vant til det, og det er ikke så ille. Ballen spretter i det minste ut igjen, og det ser forholdsvis realistisk ut. Pluss på 09 så var nettene brae, men om du sentret ballen i mål så ristet jo hele målet noe jævlig. Så akkurat nettene er ikke så ille, synes jeg. Du blir vant til det. :) Svarte nett, skulle jeg ønske det var. Cottage burde hatt sorte nett og ikke slik Pompey hadde i fjor, blåe og hvite nett.

 

Du vet ikke hva jernbur er før du har spilt FIFA på PC. Der han du hamre ballen i gållen og ballen bare ligger inni målet utenatt nettet knapt beveger seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...