Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller vel ingen rolle hva jeg roper ut i rommet så lenge jeg ikke spiller med headset..

Er dessuten overbevist om at det å "dra en Kovacs" er så internasjonalt at selv en fra Ungarn skjønner hva vi snakker om.

Dommeren gjør mye rart. Fordelsparagrafen brukes jo hele tiden, men i går ble jeg avblåst etter at jeg var spilt fri fordi mostander taklet han som slo pasningen ETTER han hadde slått den. Først tenkte jeg det var offside og var fornøyd, men på reprisen ser jeg at det ikke kan ha vært offside og dommeren gir meg heller et frispark rundt midtbanen og gult kort til en knall på det andre laget.

Lenke til kommentar

Det er bra at folk sliter litt med forskjellige ting da, da er det vel heller egne skills enn spillet som hindrer deg. Jeg føler meg sykt stabil i forsvarsspillet. Pleier som regel å bruke L2+X mye for å presse spilleren ut der jeg vil ha han, mens jeg sender en annen spiller etter ballføreren med O.

Men i angrep på trange flater syns jeg det er helt umulig å bare gli forbi motstanderen med vendinger. Det går fint på midtbanen eller kantene hvor man ofte har rom til å drible og så suse forbi med R2, men på trange områder som innenfor eller rett utenfor 16 metern er det sykt vanskelig, mens i fifa 09 syns jeg at det var veldig lett. Mulig det bare er 360 dribblingen som fortsatt er litt uvant.

Lenke til kommentar
Sigh, en med united rundspilte meg nettopp etter alle kunstens regler, riktig nok vart det kun 3-0, men.. Syk kontroll han der, finta og triksa inn i 16 så jeg ble bare en liten unge som såg på.

Opplevde litt det samme mot Inter igår, brukte mange baller i lufta, volley osv. Klinisk.

Lenke til kommentar
hater at folk velger real, bare fordi de har de beste spillerene!!!!

Javell. Klag så mye du vil, men det er over 70 % av de som velger de beste lagene ikke har FIFA rytmen i seg. Jeg vant feks med Lille over Barcelona for noen uker siden...

Driit i lagene. Spill og ha dt gøy :)

ja,men når de velger real,barcelona osv er det mye vanskeligere

Lenke til kommentar

Faen å irritert jeg blir, går inn på Head to head match - ranked play now, finner alltid motstander og navnet på personen står der og sånt, både h*n og jeg har United (favorittlagdefault) men jeg får som regel aldri lov til å bytte. Det står bare helt stille helt til jeg får beskjed om at "This session is no longer available"

Alle andre moduser funker helt fint

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Du kan velge de samme lagene så det er i hvert fall ikke urettferdig.

Det virker bare som om drittungene på 360 velger Real Madrid siden jeg har fortsatt ikke møtt noen som har spilt som det utenom cup her på forumet.

Om du har valgt RM som favorittlag treffer du aldri på andre som også har RM som favorittlag, om du treffer på RM er det forbi en med et annet lag velger RM "manuelt".

Faen å irritert jeg blir, går inn på Head to head match - ranked play now, finner alltid motstander og navnet på personen står der og sånt, både h*n og jeg har United (favorittlagdefault) men jeg får som regel aldri lov til å bytte. Det står bare helt stille helt til jeg får beskjed om at "This session is no longer available"

Alle andre moduser funker helt fint

Det bare står at personen er det samme laget som deg, siden xboxene ikke klarer å connecte. google "open nat". Skjer med meg 1/2 ganger jeg prøver ranked. Bare til å gå innpå på nytt.

Ang baren når dere spiller online via BAP kan den skrues av :)

Lenke til kommentar
Du kan velge de samme lagene så det er i hvert fall ikke urettferdig.

Det virker bare som om drittungene på 360 velger Real Madrid siden jeg har fortsatt ikke møtt noen som har spilt som det utenom cup her på forumet.

Om du har valgt RM som favorittlag treffer du aldri på andre som også har RM som favorittlag, om du treffer på RM er det forbi en med et annet lag velger RM "manuelt".

Aha. Men det var ikke sånn i 09?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...