Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne virtual pro karakteren min, hvis jeg utfører bragder i Be a Pro, så teller disse bragdene på karakteren min når jeg er online i klubb?

 

Forøvrig, så var jeg veldig skuffet over at man ikke kan spille med "skikkelige" lag i klubbspill. Men på den annen side, så slipper vi tilsvarende problemer som "ronaldo"-problemet (det kommer helt sikkert et tilsvarende problem i F10). Og attpåtill, så kan jeg tilpasse fyren min slik at han blir god på måten jeg spiller. Dette var veldig spennende, og ganske morsomt. Satser det blir noen hundre timer moro i "Nederlaget FK".

Lenke til kommentar

Jo, men jeg tenkte hovedsakelig på dette "virtual pro championship"-greiene.

 

Men det er helt klart at det er de samme lagene som går igjen i 1v1, forståelig nok og. Jeg vil spille med det laget som passer meg best på den måten jeg spiller, og da velger jo jeg selvfølgelig det beste av de lagene.

Lenke til kommentar

Noen som er keen på å spille just fur funnies? Vet at vi har eget tråd for Super Cup, men der ligger nivået litt høyt for oss amatører. Hadde vært kjekt å trent med folk på samme nivå og sluppet tap med minst 5 målforskjell. Hvis vi ikke har det allerede, og hvis noen ønsker det, kan en mod splitte dette i egen tråd for oss som vil spille uten noe forventninger. Hvis det finnes en tråd, beklager jeg dette og ber om link.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som syns de har sinnsykt dårlig kontroll over spillern sin når de er rundt boksen til motstandern? Føler meg som en elefant på rulleskøyter hver gang jeg går med ballen rundt 16 metern. I Fifa 09 var det lett å vende av spillere med første touchen, og så fyre av et skudd kjapt eller skaffe seg litt rom. Det er nesten umulig for meg i Fifa 10, forsvarerne er helt oppi deg før du rekker å gjøre en halv vending, og de bommer aldri på taklingen. Man må nesten spille 1 touch fotball, for forsvarerne er oppi deg med en gang. Også synes jeg at spillerne reagerer veldig treigt når du beveger deg rundt.

 

Ellers ser jo Fifa 10 sinnsykt bra og realistiskt ut, men synes at det er noen små ting som trekker spillet mye ned. Mye bugs men det blir forhåpentligvis fiksa med en patch.

Endret av anibanani
Lenke til kommentar

Jeg føler meg som anibanani når jeg skal talke motstandere i nærheten av eget mål. De bare glir forbi, og er jeg heldig får jeg frispark mot.

 

I går trykket jeg som besatt på sentreknappen (a eller x for PS3 folka) med Anelka hengende over meg. Bayern stopperen min kaster seg ned og glir en pasning mot keeper. Dommeren blåser for det jeg tror er frispark til meg. Kommentatoren hyler "nasty tackle!" og i neste øyeblikk er jeg utvist for å felle bakfra som bakerste mann. Jeg felte ikke fyren bakfra, jeg sentret og jeg var faktisk foran Anelka. Som om ikke det var nok, dundrer min motstander inn frisparket. Jeg hyler "eyh, you Kovacs! Don't you know fair play? Fokken Kovacs!". Resten av kampen rant målene inn. Frisparkmålet var utligning til 1-1. Han vant til slutt 7-2.

Poenget med "historien" er at dommeren er en idiot. Det samme er "X Ted X". =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...